İnsanların artık birbirlerini uzaktan uzağa bakmaktan başka bir şey yapmadıklarını fark ettim kimsede gidiyim tanışayım cesareti kalmamış acaba her şey klavye de daha kolay olduğu için mi? (Benim içinde geçerli)
Sizce sosyal medyada mı tanışmak sağlıklı yoksa yüz yüze tanışmak mı sağlıklı?
Sosyal medyada diğer kişileri takip ve gözlem amaçlı sadece Instagram hesabım var. Bir de WhatsApp. Elbette KizlarSoruyor var. Fakat ben sosyal medyada hiç bir şekilde ses veya görüntü açık etmiyorum sadece erkeklere değil hiçbir kadına da. Zaten hiç bir şekilde güvenmem kadınlara. Kadın arkadaşım da yok. Eğer tanışacak olsam önce kafaca anlaştığıma dair yazışmalar gayet yeterli olacaktır. Yüzyüze tanışmak benim tarzım daima. Ancak ilk kez yüzyüze, nefes nefese, aura auraya tanıştıktan sonra görüntülü görüşmek imkânlarına öyle terfi ederiz. Bu da benim tarzım başka türlü olmaz bende. İlk tanışmaların gerçek hayatta olması daima kırmızı çizgim.. #TubaSueda 🍀
gerçekde tanışmak daha sağlıklı tabi en azından neyin nesi kimin fesi bilebilirsin sanalda çok yalan dolan dönebiliyor sanalda kendini özgüvenli tanıtan aslında özgüvensiz olabiliyor veya sanalda gördün hoşlanmadın ama gerçekde görsen hoşlanabileceğin insanlar oluyor gibi gibi birsürü durumla karşılaşabiliyorsun sanalı kötülemiyorum sonucta ortamı olmayan her insan için sanal alem tanışmak için gayet uygun bi yer ama tabi çok deneme yanılma yapıyorsun fazla seçenek olduğundan bide güven problemi sıkıntı Aslında kimseyle tanışmamak daha mantıklıda insan sosyal bi varlık maalesef 🤣🤣🤣
Bir de tanışmak istediğimiz kişiyi haliyle tanımadığımız için ne pk olacağını bize nasıl tepki vereceğini bilemiyoruz. Öyle kızlar tanıyorum ki reddettikleriyle kankalarına hava atmak için yaşıyorlar. Sanal bir tık daha iyi
Eskiden fark etmez derdim bu soruya ama yaşadıklarımdan sonra yüzyüze daha sağlıklı gibi en azından benim gibi kandırılmaya müsait insanlara şefkatli yaklaşan biri için.
her şey klavyede daha kolay.. Yüz yüze tanışmaya gittiğinde toplum içinde reddedilme korkusu ya da düşünsenize kadının sen sapıkmisin dediğini? Bu endişeler insanların aklında iken artık çok zor
Aynı uğraşları (Ortak hobi ve sevgiler gibi), daha çok görünümünü, yaşam şeklini, arkadaşlarını, düşünce tarzını öğrenebilir; daha çok kişiyle reeldeki bariyerler olmadan tanışılınabilinir.
Yüz yüze tanışmak ama günümüz şartlarında pek mümkün değil
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bunu bu hale siz kadınlar getirdiniz farkında mısın, artık sizi sadece cinsel obje olarak görüyoruz , kezban tripleriniz yüzünden , yolda saat sorsak bu bana asiliyor gibi gerici dusunceler yüzünden , artik ya gelip siz taniscaksiniz ya da evlilikler sevgililikler olmayacak
Siz kadınlar getirdiniz hoş bir cümle olmadı sanki… Nasıl her erkek bir değilse her kadında bir değil. Ayrıca günümüzde sadece erkekler kadınları değil kadınlarda erkekleri cinsel obje olarak görmeğe başladı.
Kadınlar bence cinsel obje olarak görmez, onlar para koparamadigi dala oturmazlar , sadece cinsellik için yanaşan kız sayısı bence az, sonunda illaki para çıkıyor
Dimi günümüz de zengin kadın avına çıkmış erkeklerin sayısı belli değilken bu cevap çok yerinde oldu cidden… bu konular da cinsiyet söz konusu değil karakter söz konusu biraz kendine güvenemeyen biraz kolayı seçen insan çıkarları için karşısındakini kullanır
Kadınlar cüzdanlarını araba anahtarlarını masanın üstüne koymuyor çantasında tutuyor diye görememiş olabilirsin anonim bey, ayrıca sen parası onun olsun diyor olabilirsin ama jigolo sayısı epey bir arttı bunu da unutma… dediğim gibi artık cinsiyet kavramı kalmadı herkes her şeyi yapıyor. Kadınlar bol erkekler dar kot giymeye başladı.. sonunu hayal etmeye çalış bu gidişin
Evet bende bunu istiyorum kadınlarda erkekler gibi rahatca özgürce yaşasın ki daha fazla kadının tadına bakayim yüzlerce oldu ama yine yetmiyor , evlilik boş iş her gün aynı pilav yenmez, erkek cinselliğe ulaşırsa evlenmez , evlilik fakir erkek işi, günümüz kadınlarının kolay ulaşılabilir olması güzel destekliyorum 👍🏻
Ben gerçekleri söylüyorum tanrıça o yüzden iğreniyorsun , sadece bi düşünsen 5 dk , hayatta aynen böyle işliyor deyip bana hak vereceksin sadece bi düşün , cinsellik olmasa kadınlar bi hic biz erkeklerin gözünde değerleri yok pul kadar bile..
Hep aynı klişe laflari bırak bunlarla alakası yok , günümüz erkeklerinin hepsi sadece cinsellik için kadınlarla beraber , eskiden kadınlarda kaliteliydi baktılar şimdilik her yerini açıp geziyor her yer meydanda demek ki her kız eglenmelik olmuş düşüncesi oluştu hepimizde , şunu unutma teşhirci açık giyine kızlar sort mini etek crop falan neyse ( baş açıklığı değil kastettiğim) böyle teşhirci kızlar her erkeğin gözünde eglenmeliktir , sana bu sayfada benim kadar dürüst ve açık sözlü kimse olmaz emin ol
Geri kafalılık deyip hakaret edebilirsin , sadece sağına soluna dikkatlice bakarak gezip erkekleri iyi taniman yeter , erkek cinsel hayata erişmişse evlenmez , geçmiş dönem erkeklerle kiyaslamayi bırak, bu dönemde kadını yatağa atmak çok kolay, niye evlenelim ki , eskiden bunlar mutfakta ev işlerinde işe yarıyordu şimdi onlarında makinesi çıktı herşeyin, kadınlara ihtiyaç yokki erkek hayatında, anca cinsellik iste bu kadarlar gözümüzde
Sen sabahtan beri kadından cinsel obje gibi bahsediyorsun geri kafalılığa mı hakaret diyorsun cidden… Sınırlarımı zorluyorsun cidden senin gibi sapık zihniyetliler yüzünden kadınlar öldürülüyor senin gibi kendini yüce görenlerin cidden sonunu da merak ediyorum acaba hangi kadının eline muhtaç kalacaksın…
Hem yazmışsın geçmiş cevaplarında bulunmaz hint kumaşı tek eslilerdir diye , hemde ben gerçekleri söyleyince kızıyorsun, gerçeklere alış cinsellik için varsiniz , o olmasa neye yarayacaginizi bi düşün? Gerçekleri kabul et , sende seviş geç büyütme, evlilikle sevgililikle bozmuşsunuz kafayi
canım herif bana mı neye yarayacağınızı düşün diyorsun sen ben ev geçindiren kendi ayakları üstünde duran bir kadınım sen kimsin de bana neye yarayacağınızı düşün diyebiliyorsun, sen biraz kalıbının adamı olsan profilini gizleyerek söyleyemezsin bu kadar şeyi… Senin bırak etrafındaki kadınlara annene saygın yok bir kere yaaa anneni de geçtim senin kendine saygın yok.
Sen bilirsin , tartışmaktan çekinme, hep seni onaylayanlarla değil muhalif olanlarla muhatap ol , ama olmak istemiyorsun, o zaman güle güle hanımefendi 👍🏻