Sizce sosyal medyada mı tanışmak sağlıklı yoksa yüz yüze tanışmak mı sağlıklı?

İnsanların artık birbirlerini uzaktan uzağa bakmaktan başka bir şey yapmadıklarını fark ettim kimsede gidiyim tanışayım cesareti kalmamış acaba her şey klavye de daha kolay olduğu için mi? (Benim içinde geçerli)
Sizce sosyal medyada mı tanışmak sağlıklı yoksa yüz yüze tanışmak mı sağlıklı?
Sizce sosyal medyada mı tanışmak sağlıklı yoksa yüz yüze tanışmak mı sağlıklı?
Cevapla