Karşılıklı çay içilmez ise bence sohbet eksik demektir. Peki sizce?

Karşılıklı çay içilmez ise bence sohbet eksik demektir. Peki sizce?

Nereden tanıştığımıza bağlı.
Sosyal medyadan tanışmışsak bir müddet konuşuruz , eğer ki kafama yatarsa bir yerde buluşuruz.
Tamamen sanaldan bir ilişki yürütmek çok kötü bizzat tecrübe ettim. Önce sanal sohbet , ondan sonra güz yüze görüşme. İş ciddiye binmeden önce mutlaka yüz yüze görüşülmeli
Yüz yüze görüşme olmadığı zaman, sanal karakter ile konuşuyorsun gibi oluyor ne yazık ki
Bence de :)
Sence de?
Yüz yüze iyidir
Kesinlikle öyle
Cevap
12Cevap
Sosyal medyada yazışmak. Yüz yüze görüşmekten korkarım😱
Korku neden
Görüntülü konuşma varken ne yüz yüzesi yaw.
Ben tabi ki de yüz yüze görüşürüm he zaman
Asosyal biri olduğum için kısa yazışmaları daha çok seviyorum.
Yüz yüze tanışmadan bu tür iletişimleri (aşk ilişkileri) doğru bulmuyorum sanırım. Zaman kaybı.
Az çok anlarım niyetini yazışırken yemlerim, oltaya atlarsa asla buluşmam.
Sen sohbet etmeyi bilmiyosun yanına bide çekirdek olcak bak gör sen
Hahaha çekirdek olacak ise çay da olmalı
önce konuşup birbirini tanımak sonra anlaşılırsa neden yüz yüze gelinmesin ki..
Mantıklı görüş
Yazışmak. Konuşmak sorunlu oluyor.
Ne gibi sorun
Buluşma esnasında yanlış bir davranışta bulunursa savuşturması o kişiyle uğraşması insanın moralini bozuyor. Yazışınca öyle bir şey yapsa direkt engel at geç.
Birde yazışırken sohbet bir şekilde ilerliyor buluşmada insan konu bulamıyor.
karşılıklı görüşme esnasında da yanlış anlaşılınca çözülür bence
Yüz yüze olmadan sevgili bile olunmaz
Mantıklı
Yazış yazış nereye kadar bıt bıt
Çok doğru
Yüz yüze görüşmek her zaman daha iyi
Bence de
yüzyüze görüşmek tabiki
Önce yazışma sonra güvenirsem yüz yüze
Mantıklı
yüz yüze
En doğrusu
Önce yazış sonra yüzyüze
Seçenek doğru
Sosyal medya.
Görüşmeye değer mi diye bakmam lazım önce bi.
Ya işte bazı yerlerde de mesaj gönderememe opsiyonu yok 😂
🤨🤨🤨
Yazışmak
Yüz yüze daha önemli bence
O çooook sonra
Yüz yüze
Yüz yüze tabiki
Yüz yüze her zaman daha iyidir
Yüz yüze tabikii
Tabiki reel
Farketmez
Yüz yüze
Mantıklı
Görüşmek bence
Direkt mi
Buluşmak lazim
Yüzyüze
Yüz yüze görüşmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?