Sizce tanıdıkça mı aşık olunur yoksa ani bir çekim sonucu mu aşık oluruz?

Ben şahsen zamanla sevemiyorum. Hormonlarım birine tutuluyor ve ben o kişiyi sevmeye başlıyorum. sizlerin nasıl?
Sizce tanıdıkça mı aşık olunur yoksa ani bir çekim sonucu mu aşık oluruz?
Cevapla