Birine aşık olmak için illa çok dikkat çekmesi, hayranlık uyandıracak şeyler mi yapması gerekiyo. Veya ne gerekir sizce?

Kendi halinde birine aşık olan pek görmedim. Genelde popüler olan, toplum içinde olumlu anlamda sıyrılmış ön plana çıkmış karakterleri merak ediyoruz. Dümdüz yaşayan, hayatı monoton, sakin bir tipe aşık olan, ölüp biten oldu mu hiç?
Örneğin, güzel/yakışıklı ama sohbeti kısıtlı, hayatı sıkıcı hobisiz, alfa olmayan kişilere bakmıyoruz bence hiç.
Birine aşık olmak için illa çok dikkat çekmesi, hayranlık uyandıracak şeyler mi yapması gerekiyo. Veya ne gerekir sizce?
Cevapla