Ailenle tanismak istiyoruz dedikden sonra tekrar aramali degilmiydi?

uzun bir iliskim bir ara ayri kaldik ve sonra yine yollarimiz bulustu. Gecen sene annesi beni arayip oglumla konustum ailenle tanismaya gelmek istiyoruz dedi. Eski sevgilim benimle hep evlenmek isterdi ama ben okudugum bölümün bitmesini beklemek istedim, o esnada ablamda kötü hastalandi ve o evlenme konusu öyle ortada kaldi. O yüzden annesi aradiginda cok sevinmistim bir rüya gercek olacak gibiydi. Uzak sehirlerde kaldigimiz icin o gün yanina gittim ve ablalari üzerime yürüdü seni istemiyoruz annemiz seni sana acidi icin aradi git bir daha gelme dediler yikildim o benim yanimda durdu teselli etti 'Seni istemiyorum gibi birsey yok dedi' inandim. Ardindan bir kac ay iyidik ama ne annesi aradi ne ben insan o hareketlerden sonra bir özür bekliyor bunu beklemek sacmami bilemiyorum bide annesi nr silmisdi bende ariyamadim. Aylar gecti ben eski sevgilimden sadece bir konusma istedim, bir zamanlar neden beni terk etti ablalari üzerime yürüdüklerinde sevdigimden susmustum ama agrima gitti ve bende icimdeki nefreti dökme imkani istedim. yeni yilla girmeden önce beni ziyaret etmeye gelmek istedi bende sartlarimi sundum konusursak gel konusmassak gelme bitsin dedim o sadece bitirmek cözüm degil dedi ve sonra susduk ne o aradi nede ben bir ay önce dayanamadim yanina gittim. Bana artik cok gec dönemem dedi, baska birimi var sordugumda evet bir aydir baska biri var dedi mutluluk diledim bu bana beni hic sevmediginin bir göstergesidir dedim ve gittim. O iyse hayir seni sevdim bunu biliyorsun dedi. Annesinin beni o günden sonra hic aramamasi anormal degilmi. icim okadar yaniyorki aileme dahi hic birsey söylemedim
Ailenle tanismak istiyoruz dedikden sonra tekrar aramali degilmiydi?
Cevapla