uzun bir ilişkimiz var, her zaman güllük gülistanlık değildi herkesye olduğu gibi ama atlattık çok şükür, birbirimizi tanıdıkça daha kolay oluyor problemleri çözmek. Geçenlerde ciddi bir konuşmamız oldu, nişanlanma hakkında. Dedim içimden sen tam istediğim gibi birisin, hem arkadaşım, hem sevdiğim
Ama sonra panik yaşadım ve hissettiğim şeylere çok odaklandım. Dedim allah allah sürekli o aşk hissi yok mu ki bende? Olmaması normal olduğunu biliyorum ama insanlar nasıl diyebiliyorlar o zaman “ bu o kişi” diye.
Sizce nişanlanmaya karar vermekte ve ömür boyu aynı insanla yaşamak istemek nasıl bir his? Galiba rahatlık batıyor gibi. Onu çok seviyorum ama ilk günlerdeki heyecan tabi her zaman yok. O yüzden kafam karışıyor, millet daha iliskinin başında bulunup nisanlandıklrı için, onların içi daha kıpır kıpır olup, bende olmaz diye korkuyorum
tavsiyenizi çok merak ediyorum teşekkürler simdiden
Ama sonra panik yaşadım ve hissettiğim şeylere çok odaklandım. Dedim allah allah sürekli o aşk hissi yok mu ki bende? Olmaması normal olduğunu biliyorum ama insanlar nasıl diyebiliyorlar o zaman “ bu o kişi” diye.
Sizce nişanlanmaya karar vermekte ve ömür boyu aynı insanla yaşamak istemek nasıl bir his? Galiba rahatlık batıyor gibi. Onu çok seviyorum ama ilk günlerdeki heyecan tabi her zaman yok. O yüzden kafam karışıyor, millet daha iliskinin başında bulunup nisanlandıklrı için, onların içi daha kıpır kıpır olup, bende olmaz diye korkuyorum
tavsiyenizi çok merak ediyorum teşekkürler simdiden
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer