Bir insanin dogru kisi oldugunu nerden biliriz, 4 yildir birlikteyiz yardimci olun lutfen?

uzun bir ilişkimiz var, her zaman güllük gülistanlık değildi herkesye olduğu gibi ama atlattık çok şükür, birbirimizi tanıdıkça daha kolay oluyor problemleri çözmek. Geçenlerde ciddi bir konuşmamız oldu, nişanlanma hakkında. Dedim içimden sen tam istediğim gibi birisin, hem arkadaşım, hem sevdiğim

Ama sonra panik yaşadım ve hissettiğim şeylere çok odaklandım. Dedim allah allah sürekli o aşk hissi yok mu ki bende? Olmaması normal olduğunu biliyorum ama insanlar nasıl diyebiliyorlar o zaman “ bu o kişi” diye.
Sizce nişanlanmaya karar vermekte ve ömür boyu aynı insanla yaşamak istemek nasıl bir his? Galiba rahatlık batıyor gibi. Onu çok seviyorum ama ilk günlerdeki heyecan tabi her zaman yok. O yüzden kafam karışıyor, millet daha iliskinin başında bulunup nisanlandıklrı için, onların içi daha kıpır kıpır olup, bende olmaz diye korkuyorum

tavsiyenizi çok merak ediyorum teşekkürler simdiden
Bir insanin dogru kisi oldugunu nerden biliriz, 4 yildir birlikteyiz yardimci olun lutfen?
Cevapla