23 yaşında olmama rağmen eve görücü gelmedi ve kimse beni oğluna istemek için ailemle filan görüşmemiş. Normal mi?

Mesela kuzenim için filan cevreden soranlar oluyor. Öbur kuzenimi de istemek için bir aile geldi eve. Ama benimle kimse ilgilenmiyor.
23 yaşında olmama rağmen eve görücü gelmedi ve kimse beni oğluna istemek için ailemle filan görüşmemiş. Normal mi?
Cevapla