Hoşlandığınız ve duygularınızın olduğu birini daha sonra arkadaş olarak görmeye hangi sebepten ötürü başladınız?

Hoşlandığınız ve duygularınızın olduğu birini daha sonra arkadaş olarak görmeye hangi sebepten ötürü başladınız?
Kadın/Erkek herkesin başına gelmiştir ama sanırım kadınların daha çok başına geliyor. Hoşlandığınız, duygularınızın olduğu biri artık belli bir süre sonra yanınıza gelmediği, açılmadığı ya da iltifat etmediği belki de daha farklı sebeplerden ötürü bir anda gözünüzden düşüp onu arkadaş olarak görmeye başlıyorsunuz..

Biz erkeklerde de;
kızın gözümüze göründüğünden, çok daha farklı biri olduğunu öğrendiğimizde şaşırıp, duygu yoğunluğumuz çok daha azalabiliyor diyebilirim.

Peki siz hoşlandığınız birini onun yaptığı ya da yapmadığı hangi sebepten ötürü arkadaş olarak görmeye başladınız?
Hoşlandığınız ve duygularınızın olduğu birini daha sonra arkadaş olarak görmeye hangi sebepten ötürü başladınız?
Cevapla