Emreye karşı birsey hissetmiyorum artık ama o beni istiyor.. Ne yapsam?

Aşık olduğum uğrunda öldüğüm insan o adam yıllar sonra geldi ama aşk benden gitti.. Ona ayıp olmasın diye geçen yazdım, sonra pişman olup engelledim. 15 sene sevdim onu reel tabi ama ikimizde platonik gibiyken mutluyum sonra birden onu karşımda görünce birsey hissetmedim...

Beni seviyor hala ama ben değil.. 15 sene çöp mü olmuş sizce.. Yoksa alın yazısı diye devam mı etmeli
Emreye karşı birsey hissetmiyorum artık ama o beni istiyor.. Ne yapsam?
Cevapla