Merhabalar bir şey sormak istiyorum bakar mısınız? Yaşından dolayı mı yapısı mi?

Benim 1 aydır erkek arkadaşım, erkek arkadaşım 30 yaşında ben 22, sürekli araşmayı mesajlaşmayı sevmiyor, neden dediğim de ergen gibi diyor, mesajlaşırken ederken görüldü atıyor saatlerce yazmıyor etmiyor, sizce yaşından dolayı mı, yapısı mi?
Merhabalar bir şey sormak istiyorum bakar mısınız? Yaşından dolayı mı yapısı mi?
Cevapla