Hayatınıza giren her kişiyle özel şeyler yaşadınız mı?

Burada olsun gerçek hayatta olsun insanlar hayatlarına aldıkları her kişiyle kolayca bir şeyler yaşayabiliyor, buna tanık oldum.
Artık el ele tutuşma bile fazla masum kalıyor insanlar için...
Ben şimdiye kadar kimseyle özel bir şey yaşamadım. Hadi yaşadım diyelim ve ayrıldım. Sonrasında başka birisini hayatıma dahil edemezdim sanırım. İnsanlar nasıl oluyor da kolayca herkesle bir şeyler yaşayabiliyor anlamış değilim.
Bu konuda bana yobaz diyenler olabilir ama umrumda değil.
Bence insan özel şeyleri sadece bir kişiyle yaşamalı o da eşi olmalı insanın...
Hayatınıza giren her kişiyle özel şeyler yaşadınız mı?
Cevapla