Beni güzel buluyormu bulmuyormu anlayamıyorum? detaylar soruda?

Arkadaşlar merhaba ben sarışın beyaz tenli renkli gözlü bir bayanım. sorum şu şekilde uzun süredir bir birlikteliğim var yakışıklı bir bey ile. dışardan insanlar beni çok beğenir bakar yaşını göstermiyosun ruslara benziyosun derler. ben ise makyajlıyken rahatım makyajsızken de iyi bir cilt yapım var fakat göz altlarımda morluk var ve makyajsız onun yanında rahat olamıyorum. ben mesela çok göz teması kuruyorum o çok bakamıyor kaçırıyor böyle yapınca acaba beğenmiyormu diyorum. güzeliğe dair çok iltifat etmiyor fiziğimde güzel ama hiç fiziğimede iltifat etmedi. genelde yüzeysel güzelim güzel gözlüm falan der fakat fiziğime hiç iltifat etmiyor. ama dışardada açık giymemem için büyük çaba veriyor. bazen ufak tefek kusurlarmı söylüyor üzülüyorum bigün güzelim güzel sevgilim diyor beni beğeniyormu beğenmiyormu ben anlayamıyorum nasıl anlıycam psikolojimi çok etkiliyor:(
Beni güzel buluyormu bulmuyormu anlayamıyorum? detaylar soruda?
Cevapla