Yanyana iken çokça iyi anlaştığınız her konuda memnun edebildiğim nişanlımla mesajlaşma sırasında birbirimizi anlamayıp tartışıyoruz beni alttan al sinirimi yatıştır sonra ben senin gönlünü alırım diyor ve bu durum benim hoşuma gitmiyor kendime yediremediğim için ipleri direk kendi elime almak istiyorum
( Mesajda ve yanyana iken bile sevgisini gösterip güzel mesajlar yazıp hoşuma gider lakin aniden parlar ve sinirlenince onu toparlayamıyorum lafları zoruma gidiyor ) barışıncada bu konu hakkında hemen istediğimi yapar gönlümü alır sizce evliliğimde bu durum devam eder mi yoksa yanyana iken nasıl anlaşıyorsak öyle mi devam eder
( Mesajda ve yanyana iken bile sevgisini gösterip güzel mesajlar yazıp hoşuma gider lakin aniden parlar ve sinirlenince onu toparlayamıyorum lafları zoruma gidiyor ) barışıncada bu konu hakkında hemen istediğimi yapar gönlümü alır sizce evliliğimde bu durum devam eder mi yoksa yanyana iken nasıl anlaşıyorsak öyle mi devam eder
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer