Nişanlılığın en büyük sorunlarından birisi?

Yanyana iken çokça iyi anlaştığınız her konuda memnun edebildiğim nişanlımla mesajlaşma sırasında birbirimizi anlamayıp tartışıyoruz beni alttan al sinirimi yatıştır sonra ben senin gönlünü alırım diyor ve bu durum benim hoşuma gitmiyor kendime yediremediğim için ipleri direk kendi elime almak istiyorum
( Mesajda ve yanyana iken bile sevgisini gösterip güzel mesajlar yazıp hoşuma gider lakin aniden parlar ve sinirlenince onu toparlayamıyorum lafları zoruma gidiyor ) barışıncada bu konu hakkında hemen istediğimi yapar gönlümü alır sizce evliliğimde bu durum devam eder mi yoksa yanyana iken nasıl anlaşıyorsak öyle mi devam eder
Nişanlılığın en büyük sorunlarından birisi?
Cevapla