Öncelikle o benden bir yaş küçük (18'im ben) kız kardeşi ise benimle aynı sınıfta aramız fena değil yani bazı zamanlar boş yapmasa iyi. Çocuk arkadaşım benimle kantine gelmek istemediğinde o benimle gelmek istedi öyle tanıştık sonra matı iyi olduğu için beraber soru çözdük bir süre o kolunu kırana kadar kırdıktan sonra kırık olmayan eli ile kağıda saçma sapan şeyler yazdırdım elini tutmak amacımdı 25 30 dk el ele böyle yaptık... Bana bir mat videosu atacağını söylemişti ve olur dediğimde numarasını yazdı kitabıma attığı video toplama çıkartma videosuydu yani baya bahane olsun diye söylemiş
elleri sulu boya olduğunda yıkamak için izin almış olmalı wcye gidiyordu bende onu gördüm sınıfa geçtim arkamdan gelmişti ve elini yıkamamis bana uzattı hani şakalaşiyordu güya elleri boyalı tutayım ben hayır dedim o kurudu falan dedi tuttum gülümsedi gitti. Okula bir iki hafta gitmemiştim "okulun yolunu mu unuttun" yazmış ama ben ile beraber neredeyse kimse gitmiyordu o ara en son olan ise merdivenden iniyorduk yerler ıslaktı demire tutunmak için elimi uzattım o da elini bana uzattı tutabilirsin diyerek elini tutup indim hala tutmaya devam ettim aşağıda bir süre sonra bıraktım hoşuma gitmişti baya
bu gibi ama ilerlemek , flört olmak istiyorum bir kaç pürüz var mesela kız kardeşi ile takipleşiyordum madem numaramı aldı istek atayım dedim o sildi veya ben yanlışlıkla sildim bundan emin değilim ama sormaya çekiniyorum ikincisi ise mesajı o ilk atsa bile aktifliği çok az ve mesajlar hep saatli ara ile oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
egosundan
Nereye kadr gdecek boyle Peki var mı bir fikrn
sen ona söyle ya kendin yaz ya da başkalarına beni sorma
Bunu bana soran arkdsma dedim oda iletmiş, oda birsey demems 1 gün gecms sonra yine bni sorms ona arkdsmda bana bahsediyr
erkekleri s**m
😀😀 nasl yapacağız knka onu
bilmiyorum qhcwkfblf
benimkide yazmıyor ritüel mi yapsam
Sennki niye yazmiyr
ne bileyim uzun benimki baya okursan yazayım
Okurum knka yazmak istersn
Öncelikle o benden bir yaş küçük (18'im ben) kız kardeşi ise benimle aynı sınıfta aramız fena değil yani bazı zamanlar boş yapmasa iyi. Çocuk arkadaşım benimle kantine gelmek istemediğinde o benimle gelmek istedi öyle tanıştık sonra matı iyi olduğu için beraber soru çözdük bir süre o kolunu kırana kadar kırdıktan sonra kırık olmayan eli ile kağıda saçma sapan şeyler yazdırdım elini tutmak amacımdı 25 30 dk el ele böyle yaptık... Bana bir mat videosu atacağını söylemişti ve olur dediğimde numarasını yazdı kitabıma attığı video toplama çıkartma videosuydu yani baya bahane olsun diye söylemiş
elleri sulu boya olduğunda yıkamak için izin almış olmalı wcye gidiyordu bende onu gördüm sınıfa geçtim arkamdan gelmişti ve elini yıkamamis bana uzattı hani şakalaşiyordu güya elleri boyalı tutayım ben hayır dedim o kurudu falan dedi tuttum gülümsedi gitti. Okula bir iki hafta gitmemiştim "okulun yolunu mu unuttun" yazmış ama ben ile beraber neredeyse kimse gitmiyordu o ara en son olan ise merdivenden iniyorduk yerler ıslaktı demire tutunmak için elimi uzattım o da elini bana uzattı tutabilirsin diyerek elini tutup indim hala tutmaya devam ettim aşağıda bir süre sonra bıraktım hoşuma gitmişti baya
bu gibi ama ilerlemek , flört olmak istiyorum bir kaç pürüz var mesela kız kardeşi ile takipleşiyordum madem numaramı aldı istek atayım dedim o sildi veya ben yanlışlıkla sildim bundan emin değilim ama sormaya çekiniyorum ikincisi ise mesajı o ilk atsa bile aktifliği çok az ve mesajlar hep saatli ara ile oluyor
Knka yaz sende bahaneden mesaj at birsey sor ne olcak en azından senn atmak için sebbin var benim yok işte
ne yazabilirim ki kanka utanıyorum birZ
Utanma knka kolunu sor mesala nasl oldu diye veya soru at bahaneden bunu cozemiyrm diye
ama geç yazıyor :(
Isi vardır ya da heyecan yapıyordur ondandr bu noktaya takilma o kadr onmli olan ilerletmek adını koydurtmak
peki sence oda benden hoşlanıyor mudur
Tabiki hoşlanıyordur yoksa neden elini tutsun
istersen mesajlaşabiliriz benim xp yetmiyor gerçi
Atyrm
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!