Öğrencime mesaj atıp konuşmak istiyorum fakat yanlış anlar diye yazamıyorum?

Ya da başkasına anlatır diye. Sizce?
Öğrencime mesaj atıp konuşmak istiyorum fakat yanlış anlar diye yazamıyorum?
Cevapla