Duygusuzlaşmış herşeyi kendisine mantığı ile anlatan bayana ne dersiniz?

Cidden duygularım çekilmiş gibi. Sorunluyum. Herşeyi mantık çerçevesinde bakıyorum ve bu yorucu. Ama bende duygu yaşamak istiyorum bu nasıl olacak? Tekrardan öğrenmek istiyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Aşk değil duygu!
Duygusuzlaşmış herşeyi kendisine mantığı ile anlatan bayana ne dersiniz?
Cevapla