Selammms 😅
ortanızda oyuncak ayıcık olsa tepkiniz ne olur?
ortanızda oyuncak ayıcık olsa tepkiniz ne olur?


Oyuncaklari ile uyuması içinde ki çocuğa sarılması durumudur. Bu güzel sebepten yargılamak olmaz. Çünkü öyle rahat ediyordur.
Onun rahatını alırsan huzursuzluk ortaya çıkar. Huzursuzluk olunca da bu gemi yürümez. Herkesin bir alanı vardır saygı duyulması gereken. Küçük şeylerle mutlu olmak güzel bir olay.
Bunu yapmıyordur diye düşünüyorum sonuçta kocaman adam değil mi bununla övüp duruyor bunu da yapmıyordur eminim yapıyorsa zaten sağlam dalga geçerim jdjdj Ben pek ayıcıkla uyumayı sevmiyorum ama isterse benimle uyuyabilir jdjdj
İçimdeki Sezen Aksu'yu dışarı çıkarıp "Beni al beni al beni al ayıyı bırak beni beni al." diye etrafında dönerek ritüel yaparım kddkdkd
Hahaha 😃 çok cici
Eheheheh 😄
Teşekkür ederimmm ❣️
Rica ederim ♥️
Benim oyuncak ayım var zaten☺️😌
Benimdeee 😅
😄 ❤️
Teşekkür ederim ❤️
Rica ederim ♥️
Cevap
45Cevap
Ben zaten sevgiliyle uyuma işine uzak biriyim. Sıkıntı olmaz o ayı ile uyusun ben tek 🤦🤣 Benim öyle birşeyler ile uyuma huyum yok.
:D uyunmaz mı ya
Tek yatmayı seviyorum 🤷
Tabi ki aşırı tatlı 😅
gitsin ayıyla uyusun
bana sarılmadan uyumayı tercih ediyorsa:)
=) Önce onu terk etsin :>
Ayıya karşı bazı suikast planları devreye girebilir =/
😅😅 olamaz ya yazık
Nelere tahammül etmiş insanım ben, bir oyuncak ayı mı fazla gelecek. Ona da alışırım 😄
Sevmesemde alışırım.. dırırım 😅
Hiç oyuncak ayım olmadı, ben de almadim birisi de almadı..
Eğer bir gün oyuncak ayısıyla uyuyan bir sevgilim olursa sanırım sadece gülerim ben... Çocuk gibi o ne öyle..
Benle uyusun başlatmasın ayıcığına 😅
Oyuncak ayısı olmayan uyuyamayan bir erkek😂😂bana komik geldi şu an
Yok sen tam tersini düşün yahu
Birileri kanepede yatacak demektir. Ama bu ne ben ne de ayıcık olur.
Yiooo aynı ayıya o da satılabilir 😅
Sarıla bilir demek istedi Türkçeyi daha yeni yeni öğreniyor da
@SadeTurkKahvesi00 hahah klavye şaapmış :D
:D bilmeeem miii :D
benim yanımda ne işi var direk kreşe gitsinKızlar Bir Adım Öne
Bana göre tahammül edilecek bir durum değil, öyle seviyor, öyle mutlu oluyorsa istediğini yapsın. Nasıl uyuyorsa uyusun yani, her türlü kabul edebilirim. 😄
Yeter ki onunla evleneyim beni hoyratca kullanip kolesi yapsin omrum boyunca oyuncak ayisi olmaya raziyim zira uyuyunca gobuslu oyuncak ayisi her daim onun yaninda olacak <3
Gerçek bir ayıya sahip olacak. Oyuncağı ne yapsın :D
ben sıkıntı etmem böyle şeyleri
benim yanımda utanmamalı
teferruat bunlar
bu arada benimde yanımda olmadan uyuyamadığım bir şey var :D
Oyuncak ayıyla uyur her zaman ben niye orada uyayım. 😃 Bir gün gerçek ayı koyarım yatağa, tövbe eder. 🤣🤣🤣
ha ayı ha ben demiştir bir çok erkek içinden de olsa :)
sarılcaksan ben ne güne duruyorum diye de eklemiştir emin olabilirsiniz )))
Ben de oyuncak tavşanımla uyuyorum
Ne güzel bir ortak noktamız daha varmış😍
Aramıza kara kediler girmesin de, ayıcığı bir şekilde hallederim ben. :D
Oyuncak ayıyla uyuyan cidden var mı o tüyleri falan insna siner eder be
Aramıza ayıcıklar girdi 😂
🤧😅😅
ne olsa ben ayı gibiyim artık oyuncağı var derim :D
Gerçek ayı isteyen kızlar eklesin haha öp beni recep yi beni recep
Tahammül edemem. Oyuncak ayı ile boğuşurum. Kazanan kızı alır.
Gayet adil bir dövüs bence.
Güldüm baya bir ben seninle mi sevgiliyim yoksa ayıyla mı derdim herhalde 😂
Kendim kadar ayı bir şey alırım oyuncak onla ilgilensin tahammül ederiz böyle insanlar önemli
Oyuncak ayıyı kıskanıyorum onu alma beni al derdim. 😆
Bizim aramıza kimse giremez yasak.
Yok öyle şeyleri sevmez maçodur 😂😂
Oyuncak ayıylamı oynuyon sen hala tatlım 😂
He oyuncak ayıyla uyuyorum var mı itirazı olan :D
Alsın onunla uyusun bana gerek yok ozaman
Ahaha abim Trip mi atıyorsun sen 😅
Yani muhtemelen sasirmam cunku bende 4 yastikla yatan biriyim 1 tanesi bile eksik olumca rahatsiz oluyorum
Bana pofuduk pandası olarak sarılabilir 🤭😂
Yumuş yumuş okur bana sarılınca 🤭😂
Bilmem 🤷♀️ genel de oyuncak ayının yerini hiç bir şey alamaz 😂
Bana bir kerem sarılsın bir daha ona sarılmaz
😄 Ne oyuncak ayım oldu ne de alan sevgilim.
🥺🥺
Uyuduktan sonra ayıyı yere bırakırız.
Bırakılmaz. Bu ayıya bi hakarettir 🤧
Yanında uyuyan ayı yeter ona
Kabakçı olmasın o 🥺
Öyle birsey olamaz oyuncak ayı bir yere kadar gider, sonra yıne sana gelcek. Ozamann maçı sağlam yapcaksın ve sana gelecektir
Yhaaaa 😂😂😂
ayıya ne gerek var gızzzzzz
Ne demek ne gerek var? Onsuz uyuyamam ben misal 😅
Aaaa @sadeturkkahvesi00 koş koş bak sensiz uyuyamıyorum diyor ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@leylosscan sinir bozucu olmaya başladın ama sen
Bunun derdi ne ya :D hahahaha
Ne bilim :D
@SadeTurkKahvesi00 derdim sensin 😂😘😘😘😘
Uuuu 😍 derdi sen mişsin @sadeturkkahvesi00 😅
Gıssssss @Sosyetic_SheqiiL çekil aradan 😂😂😂😂😂
Yavrum ben arada marada değilim 🤦♀️
Arada deilsen aramızı yap o zaman ❤️❤️❤️
Orasına ben karışmam :D siz aranızda şaapın
Yapamıyoz işte
Abim yüz vermiyooo banaaaaa
Ozaman ayıcık oyuncağını alıp atarım sevgilime sarılıp yatarım
Onun için ayıcık olurum😅
Ahahah beni almış ya aldatmış sayarım 🤣
Nedir bu ayıların bu kızlardan çektiği,
Benden iyi oyuncak ayımı var. Derdim 😃
Ben de ayı sayılırım ghjjk
Edemem edemem edemem 🙈😂
Ederim ne var ki o daha çocuk 🧒 😂
Evet ederim benim için sorun olmaz
Nelere tahammül ettik bunlara mı edemeyeceğiz
Edemem çocuk ruhlu insan güzelde böyleesi değil
penguenimden ayrilamam ñassla
odamda 150 cm ayıcık var birbirimize bakıyoruz:)
O nasıl ayı ya boy pos yerinde😂
@Eylülelif25 kıskandın demüü.) benımde boy 190 na yakın işte geceleri müzik açıyorum slow takılıyoruz kız biliyormusun dırdır d etmiyor :P
Ayı mübarek 2+1 gibi.
O uyuduğu zaman kaldırır atardım 😉😎
benimde kocaman ayıcığım var
onu napacak benle takılsın :)
Bı yatakta iki ayı olmaz der kenara koyarım 🤣🤣
Ayı dururda genelde kenarda artık 😂
Vay be hic oyuncak ayım olmadan yaslandim
çok problem etmem bunu..
Ben varım ya ne gerek var 😂
Ayıyı kıskanırdım ayısı ben olmak isterim.😀😀
Oyuncak ayı candır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?