İlişkide kadınların/erkeklerin en büyük sorunu ne?

Bugün kız arkadaşımla sohbet ederken, herkesin eşleriyle aynı konularda sorun yaşaması. Madem yıllardır kadınlar ve erkekler bu kadar klişelere uyuyor, aynı davranıyor. Neden gelişmiyor ilişkiler?
Sizce ilişkilerde kadınlar ve erkeklerin en büyük hataları neler?
İlişkide kadınların/erkeklerin en büyük sorunu ne?
Cevapla