Kafayı yiyeceğim yemin ederim artık offfff. Ben asla bir kadın için vücut geliştirecek bir insan kadar alçak bir seviyeye düşemem. Kadınlar için vücut geliştirenler bir hafta geli bırakıyor zaten spor yapmayı. Sizler erkekler için mi makyaj yapıyorsunuz, erkekler için mi burun ameliyatı oluyorsunuz?
Bir insanın güvenilirliğini sahip olduğu kaslarla ölçemeyiz tabii ki ama konuyu eğlencesine vurursak, ben de kaslı erkeklere çok güvenemiyorum. Egoist, çapkın havası seziyorum.
Kaslı, kassız farketmez.. Kendimden başka hiç kinseye güvenmiyorum.. Fakat yine de bir erkeği güvensiz kılan dış görünüşü değil, hal tavır ve söylemleridir..
Lafa gelince güvenmezler, yolda görünce ağızlarının suyu akıyor çoğunun ona ne dicez 🤣 geçin bu ayakları artık
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence psikolojileri bozuk oluyor bir ustunluk bir erkeksilik yani asilik normal degil zaten hirs yapiyorlar sporda o acı cektıkleri emek onlara haz veriyor yani acıdan besleniyorlar
Psikolojimizmi bozuk😂 2 tane üniversite okudum 4 tane yapancı dil biliyorum, aldığım maaşı asgari ücretli 6 ayda alıyo, 2 tane pasaportum var, refah seviyem gayet iyi, kendini vucudumu seviyorum diye bana psikolijisi bozuk diyosun ama sen spor yapamıyorum üşengeçim, yağlarımla mutluyum diyemiyosun.😂 sonrada yakışıklı erkek istiyosun, sen neyi hakettinde ne istiyosun, eğer kendini beğenmek ya da beğenilmeyi sevmek psikoloji bozukluğuysa aman ben iyileşmek istemiyorummmm😂😂
@Gecelerin_yargıcı_34 Hayir aksine coğuda da senin gibi iyi mevkilere gelmis ama bu benim soyledigimi degistirmiyor farklı bir ruh dunyaniz var Herkese tepeden bakıyorlar icinde oyle olmayanlarda vardir ama coğunluk boyle
@Gecelerin_yargıcı_34 nerden biliyorsun dıs görünusumu ne yapıp yapmadigimi ne istedigimi istemedigini iste bunu yapiyorsunuz farkli bir ruh dunyaninız var her seyi tek siz biliyorsunuz herkesi kücuk gorüyorsunuz
Sen nerden biliyosun psikolojimin bozuk olduğunu neyse kimsenin bize güvenmesine ihtiyacımız sporu beğenilmek için de yapmıyoruz kendimize değer veriyoruz emek veriyoruz küçük görülmek istemiyosan küçük yorumlar yapma, ayrıca kendine beğenmek kendine güvenmek kötü değil
@Gecelerin_yargıcı_34 ben sana demedim bazilari coğunluk oyle insani avucunun içine alıp hukmetmek istiyorsunuz asırı ustunluk erkeksilik taslıyorsunuz reddedilincede deli tahamül edemiyorsunuz gözunuz dönuyor. Herkes boyle degil normal cok efendi iyi niyetli olanlarda var ama cogunluk farkli bir ruh halinde
Ön yargı tavan yapmış sizde bana sorarsan siz aynaya baktığınız da kendinize de güvenmiyorsunuz birde tersten bakalım fit spor yapan kıza güvenilir mi siz verin cevabını kızlar sizi iki dakikada yanıltayım
Çoğumuz işimiz, spor ve sağlık için spor yapıyoruz ve haliyle kaslar oluşuyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Tek bir kadın için kas da yaparım göbek de yeterki buna değsin kasla aldatmanın Alakası olsaydı tarla satılıp pavyonda yenmezdi koca göbekli evli dayılar icin
Kadın için yapmıyoruz tek bir kadın ya da onlarca kadın için değil spor güçlü ve sağlıklı olmak için yapılır güvenmiyorum diye tweet atan hatunun aynadan g. tü gözüküyor.
Güvenilmez kim diye merak ediyosanız burdan kızlara şunu söyliyim, kadın ortamlarından uzak etrafında kız olmayan, aydan aya cinsel ilşki yaşayan ben şöyleyim ben böyleyim diye dürüstlük konusunda kendini öven erkeğe güvenmeyim, çiftleşme zamanı geldiği için size yazıyo veya ilgileniyodur, ama her türlü bolluğa rağmen sizinle ilgileniyosa bi adam o işte boşuna değildir😉