Bilmem yani o kadar cevapsız bir sor ki hayatıma giren bana değer veren insanlar da oldu ama ben sevemedim itiraf ediyorum bana saygı sevgi huzur veren insanlar değil de böyle benim içinde yeri açacak aşklar benim daha çok hoşuma gidiyor ndjdj Izdırap çektiriyor daha tatlı oluyor Bir ara gerçekten inanmıştım hayatımın şansı olduğunu ama değişti önceki tanıdığım gibi değil artık bunu fark ettim bayağı zaman önce önceki adam değil yani önceden o kadar tatlıydı ki o kadar şekerli ki böyle hani işte bir tane film izliyorsundur çok güzel bir film çok beklemişsin hani şeytan gibi bir adam gelir böyle tatlı tatlı filmin sonunu söyler gider hiçbir heyecanı kalmaz ya aynı onun gibi bir şeydi😂😂😂😂 Ama sonra anlayamadım anlam veremedim şekilde ego yaptı kötü bir şey ama ben onun için üzülüyorum çünkü bu kadar Ego yer bitirir Şu anda inanmıyor köpek çekiyor ama kimse benim onu da gördün mü görmez ya da kimse benim onu sevdiğim gibi onu sevmez ilerde bir hata yapıp mutsuz bir evlilik yapması beni çok korkutuyor çünkü konuştuğu kızları da görüyorum odun gibiler hani erkek olur ya o gidiyor odun kızları buluyor onlarla konuşuyor bir şey desem bana kızacak hayatını mah etmesinden korkuyorum tamam benimle olmuyorsun anladım ben bunu gördüm ama gidipte odun gibi kızlarla da olmasın yazık
Maalesef oldu en güzel duygularımı umutlarımı hayallerimi güvenimi hayat enerjimi verdiğim biri oldu şu an bende var sıfır ama hala bir umut var derinliklerde