Çok merak ediyorum sizce neden erkekler ilk tanışınca iltifat süslü sözler söyleyip sonra pisleşiyolar ve kayboluyorlar?

Hiç samimi bulmuyorum da inanmıyorum da gerçi ama, kaç kişi bunu yaptı.. İnanıp ümit bağlayan kızlara yazık!! Beyler niye böyle yapıyorlar? Hemde hiç yüzünü fotosunu görmeden ya da yüzyüze bile görüşmeden yapıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellendi...
Çok merak ediyorum sizce neden erkekler ilk tanışınca iltifat süslü sözler söyleyip sonra pisleşiyolar ve kayboluyorlar?
Cevapla