Yalnız olmamak istiyorum ama bir yandada hiç bir erkekle tanışmak istemiyorum. sizce neden böyle?

Şimdi günümüzde çok fazla yalancı flörtöz ve afedersiniz *mcı kişiler çok fazla var ve birini tanıcanda ona güvencende anlaşıcanda yani bunlar çok zor geliyor bana ve bunlara dahil olasım yok. 23 yaşındayım bu flört işlerini bırakalı seneler oluyor ve canım çok kez yandı tekrar yanmasını istemem ve zaten hevesimde yok ama dediğim gibi diğer yandan yalnız olmayım istiyorum
Yalnız olmamak istiyorum ama bir yandada hiç bir erkekle tanışmak istemiyorum. sizce neden böyle?
Cevapla