Eski sevgilim bana doğum günümde bu mesaji attı. Onu şikayet etsem olur mu?

Eski sevgilim bana doğum günümde bu mesaji attı. Onu şikayet etsem olur mu?
Arkadaşlar kız benim doğum günüm de sevgilimle ve arkadaşlarımla olsn fotomu gördü. böyle bir mesaj gönderdi. Arkadaşlarıma da benim ona yazdığım şantajları ve bel altı mesajlarımı göndermiş. Sizce bu tamamen taciz değil mi?
Eski sevgilim bana doğum günümde bu mesaji attı. Onu şikayet etsem olur mu?
Cevapla