Çok zor.. Herkesin yapısı ve karakteri farklıdır elbette.. Mesela ri fazla kıskançken diğeri daha sakin, biri çok daha sahipleniciyken öteki daha serbest olursa, gibi.. Örnekler çoğaltılabilir..
Böyle bir ilişkinin temelleri ne kadar sağlam olabilir?
Aşkı yaşama biçimleri farklı olan çiftlerin ilişkisi sağlıklı olabilir mi?
Fazla düşük bir ihtimal bana kalırsa. Zıt kutuplar birbirini çekmiyor bana göre, aynı kutupta olmalı kişilerde. Zevkleri, hobileri, kafa yapıları vesaire... Uyuşmalı. İkisi de baskın olmaya çalışırsa sıkıntı büyük.
Olabilir. Bu zıt yönlerini dengeleyebiliyorlarsa birbirlerini tamamlama durumu bile olur. Bir ilişkide önemli olan şey dengeyi koruyabilmek. Yaşanılan her konuda ortak payda da buluşabilmeyi başarmak önemli. Aksi olsaydı aynı fikirlere aynı karaktere sahip olan çiftler arasında asla boşanma söz konusu olmazdı ama böyle vakalarla dolu mahkeme koridorları. Demek ki sadece aynı olabilmek yetmiyormuş. Bir ilişkide mutluluk ve huzur istiyorsanız seçtiğiniz partner; Abazan, cimri, bağımlı ve sorumluluk alamayan biriyse uzak durun derim! Gerisi size kalmış )
Aşkı farklı yaşayanların orta yolu bulabilmesi çok zor. Fazla ilgiden hoşlanmayan birinin karşısına aşırı ilgikolik biri çıkarsa sonu çok da mutlu bitmez. Zıt kutuplar birbirini çeker derler ama devamında bu özellik birbirinden itiyor.
Aşkı yaşarkenki davranışları aşktan ne anladığıyla alakalı farklı anlayışların ilk başta yarattığı çekiciliği giderek sönmeye başlar. Anlayış tarz benzer noktalarda buluşması kalıcılığı sağlamlaştırmann bir anahtarıdır.
Sevgi varsa illaki orta yol vardır bazen sen onu mutlu edersin bazen o seni fedakarliktir buda
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İmkansız, aşkı benim yaşadıgım gibi yaşamazsa ben yapamam. Öpmeme, romantik cümlelerime, sevgi kelimelerime karşılık vermeyen, bana sarılmayan, beni öpmeyen biriyle olamam mesela.