Evlilik neden kadının erkeği alttan aldığı bir kurum haline geldi?

Türkiye’de özellikle çevremde evliliklerde neden hep kadınlar erkekleri alttan almak zorunda? Evlilikte erkek asabi olursa sorun yok kadın asabi olunca kötü ilan ediliyor sen evlenme geçinemezsin diyorlar? Bu ataerkil düzen ne zaman sona erer? Eskiden peygamber eşini alttan alıyormuş merhametliymiş şimdi Türkiye’deki erkeklerin geneli sinirli ve kadın sinirli bile olsa ses çıkarmamak alttan almak zorunda nedense her şeyi evi dişi kuş yapar diye diye biz kadınları duygusuz sinirlenmeyen robot mu zannediyorlar?
Evlilik neden kadının erkeği alttan aldığı bir kurum haline geldi?
Cevapla