Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ?
İster istemez yalnız olunmuyor ama uzun zaman ardından istememek birini bu çok doğru çünkü huzuru bulmuşken kaybetmek istemiyor insan..
Cevap
0Cevap
İliski dedigin şey oluruna bakmiyo zaten. İstemedigin zamanda olur istedigin zamanda olmaz mesela
Akışta kalmak bu en güzeli. Herkesin nasibi vardır.
artık olmasada olur ile bişeyler olsun artık arasında gidip geliyor ruhum
Evet böyle bir şey var ne yazık ki
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?