Sevgilim sorunlarından dolayı mı beni istemiyor, yoksa sevmiyor mu?

32 yaşında hala okuyor. Abisinin yanında çalışıyor hala eline bakıyor. Maddi durumu kötü. Yemek yicek parası yok. Bunları ben böyle düşünüyorum ama o hep var diyo parasını övüyor. Ayrıldı engelledi küçük sebepten. 2 haftadır ağlıyorum ölüyorum yüzüme bakmıyor. Engeli kaldırmıyor. İstemiyorm seni sevmiyorum diyor. Sürekli ders çalışıyo. Ben İse kötü durumda olduğunu düşünüyorum hissediyorum yanında olmak istiyorum ne yapmalıyım? Gerçekten kötü durumda mi yoksa beni mi istemiyor anlamıyorum
Sevgilim sorunlarından dolayı mı beni istemiyor, yoksa sevmiyor mu?
Cevapla