Aşık olduğum kıza arkadaşım da aşık, ne yapmam gerek bundan sonra?

Benim bir kız arkadaşım var uzun bir süre takıldık ben ona aşıktım ama söylemedim. Sonra aşık olduğum kız yeni bir erkekle tanıştı ben de tanıştım arkadaş olduk baya takıldık samimi olduk sonra bu da aşık olmuş. Ama kız, arkadaşım olarak görüyorum demiş. Beni de arkadaşı olarak görüyor ama aşık olduğumu bilmiyor. Bugünden sonra ne yapmalıyım.
Aşık olduğum kıza arkadaşım da aşık, ne yapmam gerek bundan sonra?
Cevapla