3 yıldır sevip saf duygular beslediğim kişinin şimdi öylesine takıldığı bir kız oldum?

3yıldır sevdiğim bir cocuk var herhangi bir muhabbetimiz ortak arkadaşımız yok içten içte hoşlandım neyse işte zaten açılamayacağım için başka erkeklerle takıldım ama ilişkşm olmadı. Bu yıl 2hafta önce yazdım ona ama hiç tanımıyor muşum gibi davrandım max 6kere buluşmuşuzdur her buluşmada birbirimizi öptük sarıldık son buluşmada ise öpüştük ona sormuştum zaten takılıyor muyuz diye bana tanışıyoruz dedi ya saf değilim tabi anladım az çok ne dediğini benden daha tecrübeli ilişkiler konusunda ne istediğini anlayamıyorum ama sanırım ona olan sevgim şiddetleniyor soğuk davranmaya başladım kendimi kaptırmak istemiyorum napmam gerek bir yanım tanış eğlen zaman geçir işte diyor diğer yanım ise kendimi düşürdüğüm bu duruma içerleniyor ben batırdım galiba ya
Güncellemeler
+1 yıl
Konuştum onla nereye kadar böyle gitcek deidm ve kafasında ciddi ilişki yokmuş benim kafamda vardı ama evet bence de benim sınav senem zaten dedim öyle bitti işte
3 yıldır sevip saf duygular beslediğim kişinin şimdi öylesine takıldığı bir kız oldum?
Cevapla