Reelde açık açık bana iş atan kıza hikayeden mi yazmalı yoksa reelde karşılaşınca çay kahve içme bahanesiylemi ilerletmeli sohbeti?

Yeni tanıştığım kızın birisi reelde bana yürümüştü ama benim o gün üzerimde öküzlük vardı bir şey dememiştim. Sonrasında sosyal medyadan takipleşmeye başladık. Bu gece hikaye atmış. Hikayesine mi cevap yazayım yoksa reel de tekrar karşılaşınca çay kahve içme bahanesiyle bir yerlerde oturmaya davet mi etmeli?
Reelde açık açık bana iş atan kıza hikayeden mi yazmalı yoksa reelde karşılaşınca çay kahve içme bahanesiylemi ilerletmeli sohbeti?
Cevapla