AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
102Cevap
Helal olsun bütün senaristler ve yönetmenler tüm oyuncular ayakta alkışladı.
Biz onu tanımadığımız için bilemeyiz barışıp barışmayacağını ama umarım barışır
Toksit iliski diye buna derim iste😂dumduz mesaj yazsan olmuyor dimi illa antin kuntin isler
Merhaba,
Aynısı yapılsa kızı iter geri dönerdim garanti :D
Işıkla kal...
Severek ayrılmak da çıktı vay be mucit oldunuz tebrikler 🤝
Seviyorsa net barışır. Ama sevmiyorsa ne yapsan nafile
işe yarar eğer başkası yoksa... gururunu okşamış olacaksın çünkü
Adami en iyi taniyan sensin tepkilerini sen kestirebilirsin biz degil
Ahhaah, buluşmak isteyen buluşuyor yazmak isteyen yazıyor. Umarım barışırsiniz
Aşırı itici. Hem ayrılıp, hem de böyle çocuksu planlar yapmak
Benim ki işe yaramamisti umarim ayni hayal kırıklığını yaşamazsın 😄
Şu kadar sevilmedik be.. Plan güzel ve seni istiyor seni hâlâ çok seviyorsa bu plan çok iyi işler
İlginç bir fikir 👍👍👍👍 umarım dilediğin gibi olur
Güzel bir süpriz olacaktır sevgilinize. Tebrikler güzel plan
Araman daha kıymetli olurdu. en doğal iletişim şekli.
Yaramaz. Hatta böyle bir şeye başvurduğun için senden daha çok soğuyabilir.
Plan harika ama keşke o senin için böyle bir şey yapmış olsaydı çünkü kız değer verip peşinden kosunca erkeklerin g. tu kalkıyor kendini bulunmaz kumaş zannediyorlar bol şans yinede
😂 ahsh abi ne yapıyosunuz siz ya organize işler yemin ederim..
Bu şekilde barışsanız bile yine ayrılırsınız. Aranızda birisi çocuk gibi tripleniyor.
Eğer seni seviyorsa gercketn kotu bı tepki vermez tabiki
direk ara ya da yaz özledim de net ol plana projeye gerek yok oda seviyorsa özlemiştir ama soğuk davranır ya da cevap vermezse zaten ne yaparsan yap boştur
Sattığı şeyi satın al. Normal satıcı nasıl geldiğinde ürünü alırken nasıl davranacaksan o şekilde davran ki krndini dalga geçilmiş gibi hissetmesin. Sonra onu aldıktan sonra hal hatır sor. Konuya gir konuşun birşeyler
Valla aynı şekilde bir ayrılık yaşadım çom güzel düşünmüşsün bu kadar şeyi uğraşmış olup yapman bile barışmanıza neden olmalı inş mutlu olursunuz.
Bunca zamandır Letgoda sahibinden de satış yaparım sapığa bile denk geldim ama barışmak için böyle yol görmedim tebrik ederim…😏👍
Madem seviyorsun özlüyorsun o zaman nasıl ayrılabiliyorsunuz ben anlayamıyorum sizi
Çünkü çok sevmek işe yaramıyor ne kadar sevsende seni paramparça edebiliyor buu durumda ayrılmaktan başka bir şey yapamazsın ki düzelmiyorlar çünkü
Eğer sevgi gerçek ise çok işe yarıyor emin ol
Eğer o insan seni paramparça ediyorsa zaten seni senin onu sevdiğin kadar sevmiyordur bu durumda ayrılık kaçınılmaz olur fakat iki tarafta birbirini çok seviyor değer veriyorsa ayrılık boyutuna gelmez o ilişki
Ohaa 🤭yemin ediyorum kadın zekası maşallah erkekler olsa böyle bişeyi hayal bile edemez azme bak ya inşallah seni anlar canım
Yalnız burada şaşırıp akıl edemeyen siz olmuşsunuz ironik :D
@srwhiskey böyle bir sorunum olmadığı için üstünde düşünmeme gerek kalmadı doğal olarak ironik olan şu an yazdığın yorum
Durum ortada geçmiş olsun.
Gayet mantıklı bir plan bence sen ayrılmışsın o yüzden bunu yapabilirsin ama konuyu neden ayrıldığına bağlı seni aldatmış vs onun ustune ayrılmışsan kesinlikle sen adım atma ama haklı haksız bir taraf yoksa ve sen ayrılmışsan gayet mantıklı bence
Yaş 15 mi? Böyle oyunlara ne gerek var dümdüz git söyle. Gurur yapayım derken hasta mi bu kız dedirteceksin kendine
Kırk yıl düşünsem aklıma gelmez çok iyi plan bence. Ama sonuç ne olur bilmiyorum. Haber ver mutlaka bize de 😂
😄 😄 Delisin sen yaa aynı bende böyle bir şey düşünmüştüm, dolap hesabından buluşma değilde iletişim kurmak için Müşteri mi olsam diye.. 😆
neden normal iletişim kurmuyosun:)
Çünkü ayrılan silen engelleyen benim. Geri dönemem
şimdide özledin sanırım barısmakmı istiyosun:)
kendine bile itiraf edemiyosun sanırım:)
Yoo ediyorum. Yine olsa yine terk ederim 😄😄
ahahahah:)) özelden biraz sohbet etmemiz mumkunmu acaba
Ne konuda
genel anlamda.. merak etme rahatsız edici bir tip değilim yazarmısın
bişey yazmadın
Ürünü kafana geçirir boşa niye oyalıyorsun alıcı değilsen..
Senin kafana sıcayı m ınsallah yanına yeni maniti ile gelır gottttt gıbı kalırsın osuruk surat kezban
Laf yetiştirmekten, kendini yetiştirmeyi unutmuş insanlar var. Gerçekten gülünç😂
Aynen rock! sevdalısı
Y arrrrrrakkkk sevdalısı 😘😂
Ayrıldıktan 2 gün sonra başka biriyle buluşmaya okayse neden barışmak istiyorsun hâlâ?
Ha pardon yanlış anlamışım jahahshssu
Ne günlere kaldık Allah'ım Allah akıl fikir versin inşallah
Ohaa kesinlikle deniycem bunu arkadaş olsaydık seninle neler yapardık varya müq fikir
Valla ben ihaneti bile affetmiş insanım çocuk bunu affetmezse bu çabaya rağmen kendi kaybeder ama sarılınca herşeyin geçeceğine eminim rahat ol sende o yüzden 😂
Haykırdım :D
Valla güzel taktik, hayırlısı olsun.
Kendini küçük dusurmekten başka bir şey değil bence. Zekice plan yazanlar olmuş, Allah aşkına plan mı bu 😀
Eğer birbirinizi gerçekten seviyorsanız sevdiğin kişi şu anda aşk acısı çekiyodur ve kalbinden seni silmemiştir diye düşünüyorum o yüzden planının işe yarayabilir hemde yüksek bi ihtimal diyorum.
ŞSŞSMDSŞDLLXŞSŞSMDSŞDLLX hocam nasıl buldunuz birbirinizi kaçak telefon felanmı satıyordunuz
Ayrildigin kişinin son tepkileri neydi ona göre hareket et düşün taşın iyice.. çünkü kötü tepki verirse çok üzülürsün diye düşünüyorum.
Bence buluşacağını yere git ve tesadüf karşılaşmış gibi yap erkek arkadaşın alıcı almaya gelmedi sanır ve planın tutar
sen ciddi misin. sen olsan tesadüf olduğuna inanır mısın
@Michael4732fs evet erkek arkadaşı bu kadar kurnazlığı anlamaz bence 😅
Çok film izlemişsin sanki. Neyse olan olmuş vereceği tepkiye gelirsek, direkt sarılma. Seni gördüğündeki yüz ifadesine göre hareket et derim ben.
Ayyyy, cok merak ediyorum ne olacak sonra. Lutfen bu durumdan sonra gene yaz. Bildir bize canimmmm <3
Ne gerek var? Seviyorsan soyle.. ozluyorsan soyle...
Direk yasamayi dene. Boyle daha rahat edersin..
Bence araman ya da mesaj atman daha doğru olurdu sonuçta senin için gelmiyor oraya seni tersleyebilir belkide sen görünce konuşmak bile istemez
sen nasaya falan gırer mıssın keske kafanı egıtıme harcasaydın hahahah
odtü elektrik elektronik mühendisliği 1. Sınıf öğrenciyim SAYGILAR ;)
ınanırım
Kız ben buna baya güldüm allah iyiliğini versin ne olur bilmem de seviyorsa olur sıkma canını, ne olduğunu da sonradan bize haber verirsen iyi olur merat ettim bende ahahadjdhd
Zehir misin kardeşim 🤣
Kanka bu zekânı başka yerlerde kullansan alim olursun
Ben ters tepeceğini sanmıyorum güzel yapmışsın.
tabikide yap!!! ise yaricak bak gorursun bende bu olayin aynisini tam olarak yasadim
Sen bu azimle devam et bu defa tutmazsa bidahakine kesin tutar
Sonucu aşırı merak ediyorum umarım barışırsınızzzz🥲
zaten sen ayrılmışsın neyin gururu git yaz çocuk sana yazamaz ki sen ayrılmışsın
Bu plan patlar gider. 👏😅 Valla bravo 40 yil düsünsem gelmezdi aklıma 😅
Kafa zehir gibi tebrik ediyorum.👏👏😄Evet Kızlar letgodan yazmak isteyenler eqlesinnn!!! 😂😂😂
Seni takdir ediyorum bu nasıl plan eğer seni seviyorsa kabul eder bence
Gitmişken sattığı şeyide satın al sinirlenmesin bari
Bu kadar cabalamaktansa direkt arayip konussaydin daha kolay olurdu sanki.