Yoğun çalışıyor ama hep böyle ben atmadan atmaz mesaj filan bu da moralimi bozuyor yazmasam mı ?

Yoğun çalışıyor ama hep böyle ben atmadan atmaz mesaj filan bu da moralimi bozuyor yazmasam mı ?
Yoğun çalışıyor ama hep böyle ben atmadan atmaz mesaj filan bu da moralimi bozuyor yazmasam mı ?
Yoğun çalışıyor ama hep böyle ben atmadan atmaz mesaj filan bu da moralimi bozuyor yazmasam mı ?
Yoğun çalışıyor ama hep böyle ben atmadan atmaz mesaj filan bu da moralimi bozuyor yazmasam mı ?
Cevapla