Aşk İlişkileri Hiç sevgilinizden ayrıldığınız için mutlu oldunuz mu? Yoksa her ayrılış sizi mutsuz mu kıldı? AtomunÇekirdeği Takip Et Master Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 42 Yapay Zekaya Sor Bekarlık kutlaması :) Efendime söyleyeyim kurtuluşu kutlamak :) Biten bir ilişkinin kutlaması yapılır mı? Hiç sevgilinizden ayrıldığınız için mutlu oldunuz mu? Yoksa her ayrılış sizi mutsuz mu kıldı? Cevapla İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı. Hiç öyle bir şey yaşamadım. Ayrilirsam kutlama yapmam sanırım.. 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı. Keşke bitse diye bir ilişkiyi devam ettirmem☺️ 1 0 Yorumla
SadeTurkKahvesi00 Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Sonunda geri döndün umarım her şey yolundadır başaran 2 8 Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Geri döndü demeyelim de geçerken uğradı diyelimHesap kapatmayı bile düşünüyorum açıkçası Yorumla SadeTurkKahvesi00 +1 yıl Hayrola bro Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Ne bilem sarmıyor artık Yorumla SadeTurkKahvesi00 +1 yıl Hayat yolunda mı? Burası bazen öyle cidden bende çok sildim geri döndüm 3 5 ay sonra Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Hayattan yana bir problem yok :)İşe bile başladım... :) Yorumla SadeTurkKahvesi00 +1 yıl Vaaay hayırlı olsun Allah utandırmasın Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Eyvallah kardeşim, amin hiç birimizi inşallah Yorumla SadeTurkKahvesi00 +1 yıl Amin kardeşim amin Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Bittikten sonraki izlenimlerim iyi ki dedirtti.. Karakterlerimizi iki kefeye koyduğumuzda, onunki yok hükmündeymiş çünkü.. 1 0 Yorumla
m Kůmsåliledenìz07 Takip Et Guru Yaş: 48 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Hemen değil ama 2 Ay sonra yaptım. Duygulardan kurtulduğunda gerçek son gerçekleşiyor 1 0 Yorumla
_LaRviya__ Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Her ayrılık mutsuz kıldı ayrılıktan sonra kutlama yapmakta ne bileyim ben 1 0 Yorumla
joeblack18 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 43% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. Beni yoran bir ilişkiyse mutlu olurum. Bir ara öyle mutlu oldum.. Hep ben hep ben ne bu böyle ya.. 1 0 Yorumla
-Afroditimsi Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Sevgilim varken aramızda geçenleri çokta arkadaşlarıma anlatmıyordum. Böyle bir durum yaşamam kısaca 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bence bu tarz seyler mutsuzlugu bastırmak icin yapılır iliski bitince kutlama yapmaj gereksiz ve sacma 1 1 Yorumla AtomunÇekirdeği +1 yıl Peki
Gizli Üye (36-45) 1 ay Mutlu olduğum da oldu çünkü çok toksikti, havalara uçtum resmen ayrılınca. 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı. Mutlu oldum tabi tam bir baş belasıydı 2 0 Yorumla
AvukatBey06 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Kurtulduğum gün şahane bir parti yapmıştım onu da davet etmiştim kendi gelmedi arkadaşını göndermişti olanlardan haberdar olmak için 0 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 7,4b cevap paylaştı. Oldum evet 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hiç öyle bir şey yaşamadım. Ayrilirsam kutlama yapmam sanırım..
Keşke bitse diye bir ilişkiyi devam ettirmem☺️
Sonunda geri döndün umarım her şey yolundadır başaran
Geri döndü demeyelim de geçerken uğradı diyelim
Hesap kapatmayı bile düşünüyorum açıkçası
Hayrola bro
Ne bilem sarmıyor artık
Hayat yolunda mı? Burası bazen öyle cidden bende çok sildim geri döndüm 3 5 ay sonra
Hayattan yana bir problem yok :)
İşe bile başladım... :)
Vaaay hayırlı olsun Allah utandırmasın
Eyvallah kardeşim, amin hiç birimizi inşallah
Amin kardeşim amin
Bittikten sonraki izlenimlerim iyi ki dedirtti.. Karakterlerimizi iki kefeye koyduğumuzda, onunki yok hükmündeymiş çünkü..
Hemen değil ama 2 Ay sonra yaptım. Duygulardan kurtulduğunda gerçek son gerçekleşiyor
Her ayrılık mutsuz kıldı ayrılıktan sonra kutlama yapmakta ne bileyim ben
Beni yoran bir ilişkiyse mutlu olurum. Bir ara öyle mutlu oldum.. Hep ben hep ben ne bu böyle ya..
Sevgilim varken aramızda geçenleri çokta arkadaşlarıma anlatmıyordum. Böyle bir durum yaşamam kısaca
Bence bu tarz seyler mutsuzlugu bastırmak icin yapılır iliski bitince kutlama yapmaj gereksiz ve sacma
Peki
Mutlu olduğum da oldu çünkü çok toksikti, havalara uçtum resmen ayrılınca.
Mutlu oldum tabi tam bir baş belasıydı
Kurtulduğum gün şahane bir parti yapmıştım onu da davet etmiştim kendi gelmedi arkadaşını göndermişti olanlardan haberdar olmak için
Yapilir valla neden yapilmasin
Mutlu olmuştum birkaç tanesinde.
Oturup ağlarım
Oldum evet