Hiç sevgilinizden ayrıldığınız için mutlu oldunuz mu? Yoksa her ayrılış sizi mutsuz mu kıldı?

Bekarlık kutlaması :)
Efendime söyleyeyim kurtuluşu kutlamak :)
Biten bir ilişkinin kutlaması yapılır mı?
Hiç sevgilinizden ayrıldığınız için mutlu oldunuz mu? Yoksa her ayrılış sizi mutsuz mu kıldı?
Hiç sevgilinizden ayrıldığınız için mutlu oldunuz mu? Yoksa her ayrılış sizi mutsuz mu kıldı?
Cevapla