Bergama antik kentine seyahatimde bir dükkanda bir kız gördüm, çok az sohbet edebildik ama çok güzel gülüyordu? Adım atmalı mı?

Bergama antik kentine seyahatimde bir dükkanda bir kız gördüm, çok az sohbet edebildik ama çok güzel gülüyordu? Adım atmalı mı?
Sizin var mı tanışmak istediğiniz kimse, burada yazın…
Bergama antik kentine seyahatimde bir dükkanda bir kız gördüm, çok az sohbet edebildik ama çok güzel gülüyordu? Adım atmalı mı?
Cevapla