ERKEKLER NEDEN AŞIK OLUYORUM SANIRIM DER VE ARKASINA BAKMADAN KAÇARLAR ?

Hoşlandığım adam sana aşık oluyorum dedi ve sonraki gün soğuk davranarak yavaş yavaş uzaklaşmaya başladı yoğunum dedi aramaları bıraktı sonra ben neden böyle davrandığını sorduğumda sadece yoğunum dedi ve birdaha aramadı yazmadı birbirmizi geçmişten tanıyoruz ayrı şehirlerdeyiz. 3 gün sonra yazdı bende kırıldığım için soğuk davrandım üzerinden 5 gün geçti ben yazdım açık açık sordum duygularıma yaklaşıp neden sonra böyle davrandığını ve bana fazla uzatmayacağını benim çok güzel hatta güzel ötesi seksi akıllı başarılı olduğumu bunları asla inkar edemem dedi ama denedim olmuyor yapamıyorum olmuyor dedi çok üzüldüm birşeyler güzel gidiyordu neden böyle oldu içim acıdı adeta. instagramdan birbirmizi takip ediyoruz ve fotoğraflarımıda beğeniyor falan aşık oluyorum dedi ve gitti üzdü beni
ERKEKLER NEDEN AŞIK OLUYORUM SANIRIM DER VE ARKASINA BAKMADAN KAÇARLAR ?
Cevapla