AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
142Cevap
Ara vermek ilişkiyi bitirmenin psikolojik hazırlık aşamasıdır bana göre.. Biten bitmiştir zaten ama o aşamada başkasının olması mantıklı değil...
evet artı bide flörtlestiiginin hakkına girersin duygulariyla oynarsın. başıma geldi o kişiye hakkımi helal etmiyorum. daha doğrusu sevgilisiyle ayrıldığıni söylemişti sonra beraber fotolarıni gördüm kalbimden atamıyorum diyordu
İlişkiye ara vermek, o ilişkinin bitmiş olduğu anlamına gelmiyor. Kesinlikle aldatmış olursunuz, yapmayın!
soru listesinden bazı kategorileri eleme olsa keşke ya, bazen bu iğrenç sorulardan üyeliği silesim geliyor.
Ara vermek demek bitirmek demek değil ki, millet iyice açık ilişki ayağına böyle absürt şeyleri normalleştirmeye başladı ya...
1-ilişki dediğinde ara diye bişey olmaz öyle ilişki baştan batar zaten.
2- oldu da ara verildi de aradakiler bitmedi net aldatma sayılır çok net.
İlişkiye ara vermek diye bir tabir benim lugatımda yok ! İnsanın duygusal olarak boşluğa düşüşünde ne yapacağını kestiremezsin.
Yani aldatma teşebbüsü gibi daha çok, burada aldatma tanımının hangi olayları kapsadığı önemli. Benim şahsen hoş karşılayacağım bir durum değil.
Şu ara verme işini de çözemedim zaten. Ara vermek ne kadar yanlış ve saçma ise o sırada flört etmek de o kadar saçma.
Bence sayılmalı ara vermek ayrılmak degilki madem gözünde bitti ara verme kes at yani en azından karakterin bozulmaz
İlişkiye ara vermek demek zaten aldatmaya zemin hazırlamaktır bu devirin insanına yakışır hareketler bunlar normal şaşırtmıyor beni
Birincisi bir ilişki ya biter, ya devam eder. İkincisi ara vermek aldatmaya kapı açmaktır. Üçüncüsü flörtleşmeyin.
ara vermek ayrılmak demektir bence dönüşü yoktur ayrılalım diyememenin kibarcası
İlişkiye ara vermek saçma zaten. Ki bence amaç da bu başkalarına bakayım da sen bi bekle süreci.
Ara vermek biraz şey gibi sen bir köşede dur diğerinden yanıt alamazsam sana döneceğim.
ilişkiye ara vermek ve başkasıyla takılmak 🤣 terimler değişsede aldatma fiili aynıdır 🤣
ara mara olmaz ilişkide ya biter ya da devam eder nokta
İlişkiye ara verildiğini ilk defa duydum ne bu kiralık daire mi
Ara vermek kadar saçma bir şey yok bitiyorsa bitsin herkes kendi önüne baksın yani
evli değilseniz bence ara vermek falan diye bir durum yok bitmiştir. sayılmaz. evliyseniz sayılır.
Bir kere öpüşürsen aldatma sayılmaz. 2 kere öpüşürsen aldatma sayılır. Kritik noktalara dikkat etmek lazım..
Evet sayılır ara vermişsin ayrılmamışsın ki 😄. Sen sinema arasında başka sinemaya gider misin😬
En iyi yorum
😊
Ara vermek nedir ya dünyanın en saçma şeyi. Bunda mantık yok bir kere.
İlişkiye ara vermelim demek 'ben bi daha iyisine bakıp bulamazsam geleceğim' demek değil mi zaten
değil elindekinin kıymetini anlamak için yapılan bir şey bu insan elindeyken kıymetini bilmez çünkü
Ara verme şekline bağlı düşünme mi yoksa bitirip tekrar bir araya gelme mi
Tabi ki sayılır ara vermek ilişkinin bitmesi deyildir.
Ama ara vermek demek, birbirimiz opmadan nasılız, daha mi iyi daha mı kötü bakalım, daha kötüysek decam edelim demek değil mi?
Evet
Evlenebilir de aldatmak sayılmaz hangi devirdeyiz ya yobaz mısınız üf
ilişkiye ara wermek saçma bitir herkes işine gücüne baksın. ara wermek demek yaa benim aklım başkalarında kaldıda bi sewişip geliyim baktım başkasıyla iyi gidiyo senle o zaman bitiririz demek zaten
bazı şeyler güzel olduğu gibi hep güzel kalsa nolur yani
Zaten hep öyle olur.
Ara verelim derler, baskasiyla flörtlesirler
Sevişmek bile sayılmaz herkes sırayla sevişsin ne olacak
Ara vermek ayrılmak oluyor zaten. O ara herkes istediği boku yiyebilir.
İlişkiye ara vermek diye bir şey yoktur.
"İlişkiye ara verdikten sonra" diye cümleler kurup normalleştirmeyin.
Sen başkasını dene ben başkasını deneyeyim olmazsa yapamazsak tekrar birleşelim gibi bir şey
Ne bu maç falan mı ara veriyorsunuz , ya ayrılmak istiyorsun ya da soğumuşaundur
Sayılır tabi ki açık ilişki kurun böyle yapacağınıza
O ara iliskinin bittiğini kabullenme arası olduğu için sorun olmaz ya😄
Rachel haklıydı bu konuda ben Rossun yaptığını aldatma diye yorumluyorum ya
İlişki ye ara vermek diye bir şey mi var bitiyorsa bitsin maça ara veriyor gibi hissediyorum ben
Sayılır bence başkası ile ilişki yaşamaya başlamışsın zaten
Bana ihtiyacın kalmamış
İlişkiye ara vermek kadar saçma bir şey yok, amerikan futbolu mu bu ara veriyorlar
Daldan dala uçarken denir ona. 😃 Nedense bir şarkı geldi aklıma. 🤣🤣🤣
İlişkide ara verilmez bitmiştir noktsyı koymak için bekliyorsunuzdur
Sayılır çünkü ara vermişsin tamamen bitirip başkasıyla konuşmak daha karakterli olur
Aldatma sayılıyor çünkü ara verilmiş ilişki sona ermemiş
İlişkiye ara verilmez futbol maçı mi bu ya bitmiştir ya da devam ediyordur
Ara vermek nedir? Bunu netleştirmek gerekir ilk başta
Acizlik işte. Ya biter ya devam ediyor... Ara verip ne yapacaksınız?
Kesinlikle aldatma sayılır madem başkasıyla flört edeceksin direk ayrıl ara vermek niye?
Ne demiş şair ;Ayrılıkta sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hâla sevgili...
Bence sayılmaz, Ross gibi düşünüyorum.. but we were on a break🤗
Bu arada benim de benzer bir sorum var (tam benzemiyor tabi), sorulara bakıp yanıtlasan
ara vermiş, bitmemiş ki.. ilişkide her türlü duygusal yakınsama aldatma sayılır...
ilişkiye ara vermk diye bişey olmaz. başkasını beğendin ilişkiye ara verelim dedin gittin onla gezdin sonrada tekrar başlıyalım dedin valla ne güzel :)
Aldatma değilde başka bi ismi var onun o denilir öyle yapana
İlişkide ara verme ayrılmaktır. O dönem o kişi sinirlidir ya da kararsızdır düşünüyordur ama yinede ayrılmışsınızdır. Bu yüzden başkasıyla konuşmak aldatma değil ama karşı kişi kendine yedirememezliğinden aldatma olarak görebilir.
Maç mı bu neden ara veriyoruz ara demek biraz kendini kandırma bence bitti işte ayrıldın alışkanlıklarından zor vaz geçen insanların uydurması
İlişkiye ara vermek diye bir şey yoktur. Ara verelim diyen kişi 'Ya canım ben başkasını buldum da onunla biraz takılıyım sen o ara beni bekle onunla bitince ben sana dönerim' dir. Yani aldatma sayılmaz.
Karşı taraf ara verelim diyorsa kabul eder baska erkeklerle sevişirim bile sonra gelıp bana hesap sormasın ara verdik
Her arada bi uzun boylu yakışıklı götürdüm fdddgvgddg
İlişkiye ara vermek diye bir şey yoktur kimse kendini yemesin
Ara vermek sağlıklı bir karar olmuyor. Aldatmak olmasa bile ilişkiye bir soğukluk giriyor. Toparlamak vs. zaman alabiliyor.