Konusurken baya iyiyiz mutluyuz yani konu vrken ama sürekli konuda tıkanıyoz ne konusmalıyız konu lazımm?

Konuşurken aramız iyi samimiyiz falan konu bulamıyoz konumuz yok diye çocuk geç cevap veriyor konu vrken anında cevap veriyo, daha bulusmadık bulustuktan sonra bulur muyuz konu sizce
Konusurken baya iyiyiz mutluyuz yani konu vrken ama sürekli konuda tıkanıyoz ne konusmalıyız konu lazımm?
Cevapla