Kızlar trde neden çok egoist ve bı lafimizla bile bizleri sapık zannediyor?

Biz evdemi kalalım bunu mu istiyorsunuz?
Kızlar trde neden çok egoist ve bı lafimizla bile bizleri sapık zannediyor?
Cevapla