Eşimin 14 yaşında olan kızının bana bu kadar düşkün olması normal mi?

Ben eşimi çok seviyorum gerçekten bambaşka bir seviye benimki ondan mıdır nedir 14 yaşında bir kızı var ilk evliliğinden kızı da sevdim. 28 yaşındayım eşim 38 yaşında. Neyse kız ergen yani kabul etmez istemez alısamaz diye düşündüm ama çok düşkün bana bazı geceler geliyor hep birlikte sarılıp uyuyoruz. Onada sarılıyorum eşime de ikisinin arasında yatıyorum bazen garip hissediyorum kendimi. İşin garip tarafı annesiyle bir sorunu yok. Aksine çok hanım efendi kültürlü ilgilide bir kadın annesinide çok seviyor beni de çok seviyor. Ama bizimle kalmak istiyor bende onu istiyorum tabiki yani normal mi bu kadar düşkün olması. Eve geliyor önce bana sarılıp öpüyor sonra babasını. Herkes şaşırıyor aslinda siz olsanız böyle hemen kabullenip sever miydiniz babanızın eşini?
Eşimin 14 yaşında olan kızının bana bu kadar düşkün olması normal mi?
Cevapla