Eşimle kavga edince bir süre sonra ona sarılıyorum. Hiçbir şey olmamış gibi barışıyoruz. Herkes aynı mı böyle durumlarda?

Eşimle kavga ettik. Gitmiş yatmış. Ben de bir şeylerle uğraşıp biraz sakinleştim. Yanına gittim uzandım arkasından sarıldım. Sonra o da bana sarıldı hiçbir şey olmamış gibi barıştık. Bizim barışmalarımız genelde hep aynı oluyor. Sizce bizde mi sıkıntı var? Herkes nasıl böyle durumlarda?
Eşimle kavga edince bir süre sonra ona sarılıyorum. Hiçbir şey olmamış gibi barışıyoruz. Herkes aynı mı böyle durumlarda?
Cevapla