Sevdiğim çok fakir :)) bu özelliğine aşığım, haksız mıyım 😬?

Sevdiğim 13 sene önce giyindiği gömlekle 13 sonra yine karşıma çıktı.. Dün ise arka camdan beni izledi yine aynı eşya vardı üstünde ama çok tatlı birsey kendisi.. Aşk evliliği olacak ama ya daha güzeli seni severse, beğenirsen diye korkuyor gjbi:))

Ya anla be adam ben seni seviyorum 🙃❤️
Sevdiğim çok fakir :)) bu özelliğine aşığım, haksız mıyım 😬?
Cevapla