Yalniz olmekten ya da daha uzun yillar yalniz kalmaktan korkuyorum?

Yasim 42. 9 senedir yalnizim. Bir cocugum var. 9 senedir temkinli davranip ve bosanmis kadinlara olan "kullanirim" onyargisindan kendimi korumak amacli temkinli davranip tabiri caizse kimseye sans vermedim.
Tabii evden calistigim icin cevremde yok haliyle tanisma ortamimda kisitli.
Yani yanlis anlasilmasin belirli ozelliklerimden dolayi bulamayacagim gibi bi korku degil bu. Yasini gostermeyen ekiyuzu duzgun ne konustugunu bilen kulturlu bi insanim. Kendini begenmislik degil bu saydiklarim sadece benim korkum hem dengimi bulamamak hemde cevremin kisitli olmasi sebebiylede vede dedigim gibi boşanmış kadinlara onyargi ile yaklastiklari icin daha uzun sure yalniz kalmak. Bazen acaba benim sinavimda bumu diyorum. Sadece dertlesmek istedim.
Yalniz olmekten ya da daha uzun yillar yalniz kalmaktan korkuyorum?
Cevapla