Yapmak istemedigim seyleri yapiyorum lütfen yardım edin?

Merhaba. Ben ilişkim boyunca sadık ve koşulsuz seven bi insandım. Karşı taraf ne isterse yapardım çünkü severdim. Hatta çoğu zaman yapılan her şeye sessiz kalırdım. 1.5 sene önce bir ilişkim oldu ve sanaldı. Bu kişiyi ben uzaktan, onu hic gormeden (fotografini bile) sevdim, tam 8 ay böyle devam etti ama sonra aldatildigimi ogrendim ve ben hani o 8 ay boyunca cok çeşitli psikolojik iskencelere maruz kalmıştım. Bunları burdan anlatamam ama en masum olanı onunlayken bir başkasıyla sevgili olmaya zorlanmak... Bunun gibi bir sürü olay yaşadım. Aldatildigimi ogrendikten sonra telefonda büyük çaplı bir sinir krizi gecirdim sanırım çünkü bayılmışım aglamaktan bağırmaktan. Maalesef beni tehdit etti ve ben 6 ay da onunla tehdit yüzünden sevgili kalmak zorunda kaldim... Ve simdi ben insanlari aldatir oldum, cok fazla yalan soylemeye başladım. Bu çok kötü bir sey bundan cok vicdan azabi duyuyorum. ve neden yaptığımi gerçekten bilmiyorum. Yani bi Arzum yok engel olamıyorum neden olamıyorum bilmiyorum. Lütfen bana yardim edin Şu an hayatimda birisi var ve onu kaybetmekten gerçekten korkuyorum. Şu an onun istemedigi birisiyle konuşuyorum -dostane bir sekilde- biliyorum cok kötü bir sey ama ilerlemesinden korkuyorum.. Kendimi nasil duzeltecegim nolur yardim edin :(((
Yapmak istemedigim seyleri yapiyorum lütfen yardım edin?
Cevapla