Okuldan bir çocuk bana böyle bir şey yazdı ama ben heyecandan böyle bir şey yazdım, ne yapmalıyım?

Tekrar ona mesaj mi atayım utandı artık bana yazmaz
Okuldan bir çocuk bana böyle bir şey yazdı ama ben heyecandan böyle bir şey yazdım, ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocukla konuştum uzun süre bana birbirimizi daha iyi tanımak adına flört etme teklifi edecekmiş bende kabul ettim yorumların iyisine de kötüsünü de teşekkürler çok mutluyum nedense bugün.
Okuldan bir çocuk bana böyle bir şey yazdı ama ben heyecandan böyle bir şey yazdım, ne yapmalıyım?
Cevapla