Büyük iyidir😂😂😂😂
Sizden daha küçük ya da büyük görünen birisi ile flört eder misiniz?
Büyük iyidir😂😂😂😂

Merhaba, benden yaşça daha küçük biriyle elbette flört edebilirim ama benden büyük durması biraz sıkıntı olabilir yani boyu boyuma, huyu huyuma derler ya o tarz bir denklik ararım ben karşımdaki insanda. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
İlişkilerimde hep benden büyüklerle sevgili oldum. Hem görünüş olarak, hemde yaş olarak. Sadece ilk sevgilim benimle aynı yaştaydı. Benden yaş olarak olgunlar daha çok dikkatimi çekiyor. Ve hem yaş olarak , hemde beyin yaşı olarak olgun olması önemli benim için. Yaş olarak çok çok büyük yaş farklarından bahsetmiyorum. Benden büyük olmalı fakat çok çok büyük olmamalı.
Biz erkekler yanımızda annemiz gibi hissettirecek kadın istesek annemizin dizinin dibinden ayrılmazdık ;) erkek olduğumuzu hissettirip korumamıza ihtiyaç duyan kadınlar iyidir. Ayrıca kadın kısmı daha erken olgunlaştığı için kendimizden küçük hatun tercih etmemiz gayet normal.
Çoğu kez benden hem yaşça hem de görüntü olarak küçük veya büyük gösteren sevgililerim oldu. Bu benim için bir problem değil. Önemli olan anlaşabilmek..
Kesinlikle🌝
Cevap
72Cevap
Ben böyle şeylere takılmam. Kafalar uyuşsun yeterli. Yüreğime dokunsun, benliğimi sevsin. Tabii abartılı olmasın yaş farkı veya boy farkı :D çok Amin inşallah +/- 6-7 yaş falan 😅
Gönüller bir olunca samanlık seyran olur demiş büyüklerimiz.
Benimki de ondan işte.
Fark etmez görünüm bence ama yine de küçük görünmesi sıkıntı
Benimki hık demiş burnumdan düşmüş zaten bana benziyor
Selam gadası 🙃
Bu gönül işlerine akıl sır ermez.
Kalbimden ve aklımdan içeri girmeyi başarıyorsa ederim. Benim öyle uçuk sınırlarım yok. Sonuçta minyon kadın diye bir gerçek var ve öyle yaratılmış. Küçük görünüyor ya da duruyor diye de konuşmamak olmaz. Shaq reis bile bu durumu dert etmiyor ben niye edeyim :D
Ederim sorun değil
size niye mesaj atamıyorum ben
Kimse atamıyor hsjdj
Konuşmuyorum kimseyle
İi
Küçükle yapamam ona ciddi bi gözle bakamam ama büyük olur 😄
Büyük severiz jdj
Benden küçüğü kardeşimle aynı yaşıt oluyor, daha neler.
Ben erkeklerin ilişkide biraz büyük olması taraftarıyım çoğunlukla kişiden kişiye değişebilir şeyler tabii. Ama genel olarak bu şekilde büyük olursa daha iyi. Çünkü biraz geç olgunlaşıyorlar. :)
Merhaba,
"Yanımda dolaştıracaksam" cümlesi aslında hayat tecrübenizi ve erkeklere bakış açınızdaki felsefi derinliği açıklıyor.
Yalnız yanınızda dolaştıracağınız kişiye arada mama da verin aç kalmasın.
Işıkla kal...
Hiç farketmez kafamın uyduğu, gönlüme girmeyi başaran deyil, orada kalmayı başaran beraber ağlayıp beraber gülüp delirip çosacagım, her durumda yanımda olan bir kişi kalbinden öpülür
Benim genelde benden büyükler dikkatimi çekiyor bana daha çekici geliyorlar
Küçük olan çekmez ☺️en az 10 yaş buyuk olanlar çekiyor
Yani bilemedim çok küçük ya da yaşlı görünüyorsa pek cazip gelmez
Bir sır vereyim mi?
Garip bi paradoks vardır
.
Kadınlar kendilerinden küçük erkeklere,
Erkeklerden kendilerinden büyük kadınlara hayrandirlar.
.
Ama gerçekte bunların tam. Tersi yaşanır.
Küçük istemem zaten erkekler geç olgunlaşıyor. O yüzden arada çok fazla yaş farkı olmadan büyük birisi olması daha iyi.
Hem görünüş olarak hem fiziksel olarak aşırı küçük biriyle olamam. Psikolojim bozulur. Çocuk mu gezdiriyorum moduna girerim. 🤣
Olgun bir zihniyet yapısına ve hoşuma giden bir fiziği olduğu sürece sorun değil. Tabi reşit olması şartını da unutmamak lazım.
Kafa yapıma uyan kişinin yaşının ilk sırada önemi yok. Ancak fiziği de kabul kriterlerimin arasında olmalı.
Yasimdan geri 15 yila kadar olabilir. Bugun ünive tekrar kayit olsam tip olarak hic sırıtmam. Biraz babyface kalmisiz ne edelim kader 😉
Benden büyük görünsün istemem sonuçta yanında çocuk gibi durmak istemem ama benden çok küçük te olsun istemem en iyisi yakın yaş aralıkları bence.
Görünüm önemli değil, edebilirim. Yaş farkı olmasın yeter yani yaş farkı varmış gibi görünmesi önemli değil.
Küçük biri dikkatimi çekemez, kendimden büyükler ise dikkatimi çeker.
Kafam uyuşuyorsa neden olmasın? Sanki yaşıtlarımla çok mu anlaşıyorum?
Yanımda çocuğum ya da kardeşim gibi durmadıkça veya annem/ablam gibi olmadıkça flört ederim.
Erkek benden hem yaş hem cusse olarak büyük gorunmeli. Ayarin da bi oranla tabi 😉
Büyük olabilir ama küçük olmaz olamaz benimle yaşıt insanlara bile tahammül edemiyorum çocuk çünkü
Hayır. Bünyeme ters geliyor. Her şey normal yaşıtta olmalı.3 ve 5 ile 7 yaş arası bana göre normal.
Dış güzelliğe bakıyorum. İlgimi çekiyorsa tamamdır. Sayıların canı cehenneme
Ziyadesiyle çeker ilgimi. Birde benim gibiyse hiç kaçarı yok. Kesinlikle tanışırım.
Etmişliğim var. Biraz kafa dengi bile kolay bulunmaz, üstüne yaş kriteri ararsa insan çok arar.
Hayır illa benımle aynı görünmeli. Hatta 100 kişiye sorarız, aynı görünmüyorsak biter o ilişki
Büyük olmaz
Taze çıtır seviyorum ben
Heee bir de 34 bedenli olacak
Özellikle yaş olarak benden daha büyük kadınlar ilgimi çekiyor.
Benden büyük kadınlar ilk tercihim ama küçük kadınlarla sevgili olma ihtimali yüksek oluyor
Karşımdaki güzel insan sorun etmiyorsa niye olmasın aşkta sevgide yaşı sorun etmem
Yaş takıntım var. Yaş farkı çok fazla ise iki tarafa da hoş bakmam.
Tipi hoşuma gitmişse flört ederim
Ederim, ortada hisler varsa karşımdaki kişinin yaşı, nasıl göründüğü önemsiz. Ben kendi mutluluğum ve huzuruma bakarım. İsteyen istediğini düşünsün konuşsun. Sonucta ağzı olan konuşuyor
Ya benden büyük görünüyordu, ya da yaşı benden büyüktü :)
Bizde böyle seviyoruz napalım.
Eğer seviyorsam yası maşı büyük görünüşü fark etmez
Sakıncalı bir durum olmadığı sürece görüntüsü fark etmez
Yaşa takılmam çok da küçük ya da büyük tabiki olmaz.
Kafalar uyuyorsa yanında sıkılmıyorsan neden olmasın
Evet ederim iki kışın hir birini anliyorsa sıkıntı yok
1/2 yaş büyük olabilir ama önemli olan akıl yaşı djsjdjsndnx
Küçük değil de büyük duran biriyle belki
Yaş çok da önemli değil
Kızlar için küçük bizler için de herhalde büyük biriyle olmayız fikri ortak karar gibi. Toplumun ortak yargılarından birisi.
Küçük görünenle olmaz
Bir şey diyeceğim ama kızma djjdjd galiba sen de büyük seviyorsun 😂😂😂😂
Genelleme yapmak tanımadan yargılamak saçma bence 🙄 sonuçta bilmeden tanımadan fikir sahibi olmak ne kadar doğru ki😂 neyse bir şey demiyorum artık umarım kendi gönlüne göre istediğin birisini bulursun iyi dileklerim seninle🤗
Yoo üstüme alınmadım 😂 ama hak veriyorum sana da belli bir yaşa gelip hala ne istediğini bilmeyenlerde çok var görüyoruz 😂 ama herkes aynı değildir bunu bilmen yeterli 🙄
İyi akşamlar Mert 🤗🤗🤗🤗
Küçük biriyle hayır ama büyük biriyle evet.
Olabilir yaş sınırm yok
Daha küçük görünüyorsa etmem
Anlaşıyorsak problem yok.
Genelde 24-32 yaş arası flört ediyorum ghshhsh
evet zamanında etmişliğim de oldu
Edilebilir yeterki kalbi güzel olsun
Küçük görünen ile olmam 🙂
Küçük olmaz ama büyük olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?