Bunu anlaması için napabilirim ve o hoşlanıyorsa napar sizce?

Yakın bir erkek arkadaşım var aşşırı yakın değiliz ama yakınız. Bana "Knk , hocam" diyor bende ona knk diyordum ama kestim. Ondan hoşlanıyorum. Bunu anlaması için napabilirim ve o hoşlanıyorsa napar sizce? Linçlemeyin lütfen herkes herkese aşık olabilir. Kan bağımız yok ve bu yıl knk olduk ztn.
Bunu anlaması için napabilirim ve o hoşlanıyorsa napar sizce?
Cevapla