Öpüşmedim yakınlaşmadım diye benden ayrıldı. bende şimdi pişmanlık duyuyorum çünkü onu seviyordum ?

Malumunuz günümüzde böyle işler çok fazla oluyor. ama ben 27 yaşındayım ve temizim inancım gereği böyle
tabi ki konuştuklarım oldu ama önce meslek edineyim sonra evlilik düşünürüm diye üni de de temiz kaldım
mesleğim olduktan sonra evlenmek isteyenler oldu
birisi ile görüşüyorken yakınlaşmak istedi ben istemedim her defasında kaçtım ya da konuyu değiştirdim sonra baktım ki eskisi ile barışmış ve kız bunu bildiğin parmağında oynatıyor ve bizden bir şey olacak gibi gelmiyor dedi
şimdi evlenmiş. ne düşünüyorsunuz bu konuda
Öpüşmedim yakınlaşmadım diye benden ayrıldı. bende şimdi pişmanlık duyuyorum çünkü onu seviyordum ?
Cevapla