Ben neden böyle oluyorum nasıl düzeleceğim yardımcı olur musunuz?

Nişanlımla buluşunca onu sevdiğimi hissediyorum ve ona sıcakkanlı iyi davranıyorum ama nedense eve gelince mesajlaşmaya başlıyoruz hiç mesajlaşmak istemiyorum bana güzel sözler söylüyor içimden hiç gelmiyor ona karşılık olarak güzel şeyler söylemek soğuk davranıyorum sorun çıkarıyorum ama buluşunca çok ilgili oluyorum oda farkındaA
Ben neden böyle oluyorum nasıl düzeleceğim yardımcı olur musunuz?
Cevapla