Neden böyleyim, çok zor durumdayım yardım edin?

Arkadaşlar benim şöyle bir durumum var. Kendim dışımdaki herkes sanki edepsizlik yapıyormuş gibi hissediyorum, herkesi yargılıyorum. Sanki herkes terbiyesiz şeyler yapıyormuş gibi hissediyorum ve onlardan rahatsız oluyorum. Benim dışımdaki herkesin davranışlarına, kılık kıyafetine yorum yapıp kalıp olustuyorum. Geçmişte hiç sevgilim olmadı şu anda da yok zaten ama eskiden 2 tane görüştüğüm çocuk olmuştu ama yine de bir kızla bir erkeği beraber görünce onlar hakkında konuşmaya başlıyorum hemen. Sizce bunun sebebi nedir böyle olmayı bende istemiyorum ama böyleyim işte herkese bir etiket yapistiriyorum 🤷🏻‍♀️

Neden böyleyim, çok zor durumdayım yardım edin?
Cevapla