Yazıp yazıppp silmekten…
Uzaklara dalıp gitmektense..
Yarım kalan hislerden uzaklaşmam gerek mecbureeeen
Dinleyiiiiiiin ✌️

Belki ayılamıyordur.
Adam gece sevdiğini söylemiş mesaiyi bitirmiş, demiş gündüz biraz dinleneyim.
Hem seni de gündüzleri senle bırakmak istemiş, demek ki çok düşünceli biri. Bu sorun bence şöyle çözülür o gündüz uyurken sen gündüz ona sevdiğini söylersin. Böylece rüya mı gördüm lan ben deyip uyanabilir.
Fazla romantik. Benlik değil 😅
Adamın gece sarhoşken "seni seviyorum" demesine ses etmiyorsun :D. Cidden pandora kutusu gibisin her bakışımız da farklı bir şey çıkıyor senden :D
Ama diyorum ya işte :D soru açtım şurda
aa odunluğuma denk gelmiş demek ki :D
Haha ya bırak :D
Kadın hanımefendi biz de soruyoruz da bizim ki geceli sabahlı olmuyor:D. Ben kendim YarabantlıRakıŞisesiyim lütfen 🥲
Bu kadın hanımefendi ne olmmm 😂
İşte hanımefendilerin şahı gibi düşün :D sevmiyorsan hanımefendi derim. Ayrıcalığın olsun dedim yetkini geri alırım bak :D
Öyle sıfatlara gerek yok ben zaten özel bir şeyim hahah 💁♀️
Adını bilmiyorum mecbur kendimce sıfat uydurdum. Hem sosyetik sekil de bir sıfat :)
Sarhoşken söylenen söz geçerli değildir
Öyle diyorsan öyledir abim :D
👍👍🙏🙏
Teşekkür ederim kardeşim
Rica ederim abim ☺️
ona de ki beni ayık kafayla da sev mesela beni uyandığında kahvaltıda sev de 😂😂 ama sarhoşken söylüyorsa doğrudur netice de sarhoşken söylenen şeyler ayıkken düşünülmüştür
Bu sözüüüü biliyorum 💁♀️ Sırılsıklam aşık kesin net
Mesaj atar mısın beni seviye yetmiyo
Benim seviye
@JOHNNYBIRAV0 ne sebeple mesaj atıcam?
Cizgi filmler tom ve jerry pokemon animasyon bir kaç tane bildiğin var mı tom ve jerry ayarında filmler deyecektim huzur resmen ya neyise saol gerek yok iyi günler
@JOHNNYBIRAV0 gerek var desen atacaktım zaten değil mi? ahahah gerek yok diyo bir de saçma sapan cümleler
Niye kardeşim diyemiyomusun dilinimi yiyolar
Alaa pardon melek ve melek sevapları bilen ben sen değil kiliseye git kiliseye sen
Demek ki sarhoş olduğu zaman ve gece olduğu zaman seviyor seni 🤣
Vay hadsiz 😒
Gündüz ve ayıkken dedirt. Var sende o Cevher 🙃
🥺🚬 derbeder oldum
🤷 gel dertleşelim bahtsız arkadaşım 🤣
Ah benim dertlerimi yük etme 🥺 bırak sürüneyim 😅
Ederim ederim günlerdir heder ettik seni. Sıra bende🤣
Yaa ben sana kurban olurum 😅♥️
Kıyamam deme öyle gel sen bekliyorum🤣🤣
Off sorgudan kaçma şansım? 😅
%0000.1 🙄🤣🤣
Geliyorum..
🤗🤗🥰
Teşekkürler kuzu 🥰
Rica ederim tatlım 🌺
Cevap
33Cevap
Demekki seni sadece gece vakti ve sarhoş olunca seviyor bırakmak gerekiyor fjfjfj
Bırakayım mı 🥺
Terket kız hdjxj
Amaaan :D ayıkken seni seviyorum diyenlere bakayım hahahah
En iyisi sap olmak bdjxh
Sap mı kalayım :(
Ben 20 yıldır sapım ndjdj güzel yani kötü değil jdjxj
Ayılmışsa 😂😂 Kemal sunalın filmindeki gibi iki farklı kaka yaşıyordur.
Ayılınca aklı başına geliyordur 😂
Al bak yine yok :D
Vampir tipi sezdim ben sanki🤔 dikkat edip acilen önlemini almalısın
Vampire karşı nasıl önlem alabilirim İbocan :D allaseeen
Asayım bari 😂 dışarda ne yapcam
Iyyy :D
Sosi yarımı aradı bence sevmem. Bir şey ya vardır ya yoktur. Varmış gibi olmasındansa yok olması daha iyi daha net. Kendine iyi davran.
Anlamadım :D
Geçmiş olsun toparlan yahu..
Bal limon karıştır iç. Tekrar geçmiş olsun
Sabahları diyemiyor
Müslüm Gürses dinlemiyor
Dünya tersine dönse vazgeçmem diyemiyor
Rakı şarap içemiyor
Ne yapsın garip 🤣
Vah bi an oturup ağlayasım geldi 😅
Birde bana sor yaktın çocuğun başını 🤣🤣🤣
Ona sevgilim ol mu dedim kışa dön de baharı unut mu dediiim :D
Ona söyle bu şarkıyı ezberlesin🙂🙂🙂
https://youtu.be/8BW-OkHv8qQ
Sözlere bak içim gitti 😁
Yıllarca ümitle bekledik durduk
Bir gün kavuşuruz diye avunduk
El ele göz geze hayaller kurduk
Sevgilim seninle kavuşamadık
Kopardılar bizi birimizden
Bir veda edipte sarılamadık
Ayrılık hem seni hem beni yıktı
Sevgilim seninle kavuşamadık
Kopardılar bizi bizi birimizden
Bir veda edipte sarılamadık
Ayrılık hem seni hem beni yıktı
Birtanem seninle kavuşamadık
Eller girdi bizim günahımıza
Bakmadı hiç kimse gözyaşımıza
Ayrıldık sevgilim işte sonunda
Sevgilim seninle kavuşamadık
Kopardılar bizi birimizden
Bir veda edipte sarılamadık
Ayrılık hem seni hem beni yıktı
Birtanem seninle kavuşamadık
Kopardılar bizi bizi birimizden
Bir veda edipte sarılamadık
Ayrılık hem seni hem beni yıktı
Birtanem seninle kavuşamadık
Kopardılar bizi birimizden
Bir veda edipte sarılamadık
Ayrılık hem seni hem beni yıktı
Sevgilim seninle kavuşamadık, kavuşamadık
Sevgilim seninle kavuşamadık
Kopardılar bizi bizi birimizden
Bir veda edipte sarılamadık
Ayrılık hem seni hem beni yıktı
Birtanem seninle kavuşamadık
Vah vah ağlıyorum dur :(
Bende bira içiyorum sorma🙂
Buna sopa gerek ne hale geldik 🤣
Sevmem :D sana afiyet olsun
YouTube dan şarkının yorumlarını oku🙂
Sağol ramazan gelmeden bir iki iyi gidiyor napim 🙄😞
Fotoyu nereden buldun acaba? Öğrenebilir miyim? Önemli de.
Sarhoşken söylenen şeyler gerçektir. Utancından kayboluyor demek.
Neden önemli :D
Önemli işte şekil hanım.
Ama sen nedenini söyle bende nerden bulduğumu 💁♀️
Gerek kalmadı
Trip mi atıyorsun 😒🧐
Yok buldum :D
Ben sana hem niye trip atim sevgilim misin :D
Üfff ya
Ne oldu kız
Sen neden bilmek istediiin
Merak edip sordum.
Ok
Sarhoşken romantik arkadaş bı tek. Ayilinca odun olduğunu hatirliyo..
Hıhımmm :D
Sarhoşken
işi varken
sinirliyken
bir de yatakta söylenenler dikkate alınmaz!!
Almayayım. Demek ki, Sevmiyor :(
Geceleri net görüntü alıyor ama gündüzleri uydularında sorun vardır. 🤣🤣🤣
Hahaha iyiydi bu
Teşekkürler kardeşim.
Biz de görüntüyü gece karıncalı yayından alıyoruz işte. 😃
Aferin abi 😅
Aferini aldık tamamdır. 😃
😌✌️
Gecen güzel olsun kardeşim. Yayın modu karıncalıdan skeç gibi saçmalama moduna giriyor uyku gelince. 🤣🤣🤣
Bilmukabele ✌️
Belkide asıl düşüncesi sarhoşken söyledikleri ola bilir amma uyanınca kendini yetersiz buluyodur size karşı ve ya kendine bile hala itiraf edememişdir gerçek duygularını. Hani bir söz var insan kendine bile itiraf edemediyini sarhoşken itiraf eder...
Aklı başına gelince aslında kimi sevdiği aklına dank ediyordur. 😂
Kimi sevebilir başka? Ne diyon kabakçı 😂
Bilemem artık 😂
Gıcık şey 😒
Olur öyle şeyler 😬
Olabilemezzz 🤒💁♀️
Oldururuz efenim 💪
Hay senin inadına :D
Sövdü yaz shsjs
Gece vardiyasında çalışıyordur😃gündüzleri malum uyku falan
Yiooo :D işsiz kendisi
Sarhoş insanlar yalan söylemez derler normalde ama bilemedim. Sonuçta kafaları yerinde olmuyor. Ne desem bilemedim. Sana samimi gelmiyorsa bitir gitsin. İlerde bağlanıp daha fazla üzüleceğine...
Belki sarhoşken aklı başına geliyordur. Benim oyle oluyor genelde. Soyleyemediklerimi, icimdekileri kafam guzelken haykiriyorum. En samimisi de o bana gore. Sabah uyaninca da tatli bir tebessumle bir daha "seni seviyorum"
Bir derdi yok. Seni seviyor. Hatta o kadar çok seviyor ki bunu ancak sarhoşken söyleyebiliyor.
Alkolün etkisiyle söyleyip, ayıkken söylemiyorsa sevmiyordur, hayırsız koca gibi.
benim gibi kafası güzellerden aynı kafayı yaşıyoruz
O tip basit insanlar hala yer yüzünde yaşıyor mu ya.
İyimiş
Sarhoşken söyledikleri asıl kalbinden geçenlerdir:)
Geceleri uykusu gelmiyor olabilir. Sabahları uyuyordur belki 😃
Sirtlan dedigimiz erkek tipi kosarak uzaklasmalisin 🏃♀️ Normal degilll
Alkolün verdiği cesaret derler, yanında olsan daha ileri gider sjjsjs
Bende az demedim sarhoş olup hele sabah uyandığımda ulan ben ne yaptım
Hahaha sesli güldüm
😅 bir daha içmemelisin
🧐🧐
Napacan işte alkol cesaretii :)
Ona söyle ağzıyla içsin
Hahah :D
Ahahaha benim gibi kafası güzellerden o da :D
😅 yapmıyorsun dimi böyle şeyler
Mantıklı :D
Bence gündüz de icmeli 🥺
Evet, kahvesine falan katayım bir şeyler 😅
Bak o zaman sırılsıklam aşık olur.
Ahaaa bizde de durum tam tersi 🙄
😂😂 nasıl yani
ya da sen geceleri hoş gündüzleri odunsun 🥱🥱
Taam bir aşnavişne yorumu 😅 kıskanma
Pewww uyku girmez şimdi gözüme öyle böyle kıskanmadim
Kıskanç kıskaaaanç
Nanik nanikte yap böyle tam olmadi :D
İnsan sarhoşken içinde ne varsa dışına vurulmuş 😁
vururmuş
Dimiii seviyorsa demek 💁♀️
Yani 😁
😌
Ayikken konuş bide 😀
İşte ayıkken söylemiyor böylemsi şeyler 😒
Romantikliği ayılana kadar demek ki 😄
Hep sarhoş mu edecem bunu ben :D
Sarhoşken nikah masasına bile oturturum ben bunu :D vay içimdeki devil
Kahrıııbelaaa :D bugün aynı şeyi bende düşündüm güzel enerjim
O zaman senle sadece vakit geciriyor senle seni kendi cikarları ve menfaati icin kullaniyor ya da parani yıodur bunlardan biridir kesin 🤔🤔🥴🥴😒😒🤦🤦
seni kulanıyor geceleri senle takılıyor sabahları başkalarıyla sal onu boş ver
Olsun en azından hatırlıyor🙈
Derdi büyük
karakter yoksunu olabilir mi?
Gece hortlayan sevgili gündüz fişini çekiyor
Afedersin ama Rol kesiyor bence...
Demek ki alkolü iken daha cesaretli
ben hiç sarhoş olmadım içki sigara vs kullanmam
Kafa buluyo senle işte apaçık
Sarhoşun mektubu okunmaz derler.
işte kafa bozuk olunca ağzına geleni söyliyo :)
Cekiniyo olabilir belki
Sarhoş adam işte ne dediği belli olmaz 🤪
Şişede durduğu gibi durmuyor tabiii
Adı üstünde sarhoş zaten 😊
Some karaktersiz erkek problems
Akşamdan kalma olabilir mi?
Çekiniyor
Sanmam boaviss :D
Öyle mi dersin :D bence sarhoşken insan en gerçek duygularını saklayamıyor
😌
Yarasa olabilir mi
Vampir gibim bir şey bile olabilir 😂
Alkolik bir vampire ilk defa rastlıyoruzz😁
Kanını emdikleri sarhoş ise demek :D
Çok mantıklı😁😁
😅
Bu yaştakı kadının hayatından ınsan kaybolurmu bee
Nasıl yani beyfendiii? 🧐
Ah ah.. pp bana ait ama hayatımda kimse kalamıyor 😅 herkes yerini yadırgıyor 🚬
Hayatımın merkezine 💁♀️
Aşırı sevgi yüklemesinden kaybettik.. 🥺
Yaparlar yaparlar 🚬
Hayırlısı kardo 😅💁♀️
💁♀️ Çoksel işte
Çünkü sarhoş ne dediğini bilmiyor 🤣
Sarhoşken cesur oluyor.
Sek içiyor ayyaş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?